למבורגיני מורצ'לאגו, ההשראהשיתופי פעולה בין יצרניות רכב לבין יצרני גאדג'טים – ובעיקר שעונים – הנם חלק בלתי נפרד מהתעשייה מזה שנים. יצרניות יוקרה רבות – משני העולמות, הרכב והשעונים – חוברות לא פעם יחד בכדי "למנף" ולמקסם את הפוטנציאל ההדדי ומדובר בהרבה מעבר לגימיק או גחמה רגעית; אצל לא מעט יצרנים מדובר בחלק מכובד וראוי מההכנסות שלהם.

למבורגיני חוברת עתה למותג השעונים השוויצרי הנודע TAG Heuer אשר יחד משיקים ...טלפון סלולארי אולטרא-מתקדם ויקר, שנבנה על-פי מפרט ייחודי על-ידי Christoph Behling Design מלונדון, סדנת עיצוב אליטיסטית שידה בתחומים רבים. למבורגיני ו-TAG יציעו את המכשיר בסדרה מוגבלת של 1963 יחידות בלבד – לציון שנת ההקמה של למבורגיני. המותג TAG Heuer, אגב, קיים מאז 1860. ההשראה מגיעה מהלמבורגיני מורצ'לאגו וכמוה, גם במקרה דנן לא חסכו באמצעים, טכנולוגיה וחומרים אקזוטיים.
הגוף עשוי טיטניום שחור מצופה בפלדת אל-חלד איכותית. העיצוב, כאמור, מושפע מהמורצ'לאגו ויש משהו בקווים החדים, בבליטות השונות בגוף, בחלק האחורי המזכיר את חופת המנוע של המורצ'ילאגו שיכולים להזכיר את האקזוטיקה על גלגלים. כל מכשיר ממוספר ומעבר לסטייל שבעיצוב מוצעת גם טכנולוגיה מרשימה, אודותיה נמסרו מעט מאוד פרטים, ביניהם מצב Stand by של הסוללה למשך 28 יום ואפשרות שיחה של 7 שעות וה"זכוכית" המחפה על הצג עשויה קריסטל ספיר והיא עמידה בפני שריטות.
והמחיר? הן אצל TAG Heuer והן אצל למבורגיני מסרבים לנדב כל מידע בעניין, אך ההערכות מדברות על הרבה מעבר ל-5,000$ למכשיר. הרבה לסלולארי אבל מחיר מציאה ללמבורגיני בעבודת יד...