אחת ההפתעות בתצוגת סובארו בתערוכת טוקיו היתה המכונית הזו: לגאסי B4 GT300 בשמה המלא. ולמרות השימוש בשני השמות, לגאסי ו-B4, בכינויה, היא רחוקה מאד מהמכונית הסדרתית הסולידית שנמכרת אצלנו ובשאר שווקי העולם. למעשה, הדמיון היחיד הוא במנוע השני-ליטר בוקסר (מוגדש טורבו) שלה, ואם תרצו גם בעצם השימוש בהנעה כפולה. ולא, צר לנו לאכזב אתכם אבל אתם לא יכולים לרכוש אותה, וגם לא לייבאה ביבוא אישי.

כי ה-B4 המאוד סקסית הזו היא מכונית מירוץ טהורה, שסובארו בנתה השנה על-מנת להצטרף לסדרת מירוצי ה-GT300 המאד-פופולרית ביפן. אם ממש מתאמצים אפשר למצוא נקודות דמיון עיצוביות בין ה-GT הזו ל-B4 סדרתית – הפנסים הקדמיים והשבכה, למשל – אבל זהו בערך, כפי שאתם רואים בעצמכם. בצד המכני נמצא כאן שלדה שאמורה להתבסס על המקורית "עם שינויים", לפי דף הנתונים. בסיס הגלגלים הוא אמנם 2.75 מ', בדיוק כמו הלגאסי הסדרתית, וגם נתון האורך דומה; אבל גרסת המירוץ רחבה ב-10 ס"מ, והרבה יותר נמוכה: רק 1.21 מ'. המיתלים הקדמיים הם עצמות-עצה כפולות במקום המקפרסון של ה-B4 הסדרתית, חישוקי "18 רחבים נושאים צמיגי סליקס מתוצרת יוקוהאמה, ומיותר לציין כי הבלמים גם הם חזקים בהרבה מהמקור.
המנוע מפיק מעל 300 כ"ס והוא מותקן הרבה יותר נמוך ואחורה מהרגיל, מאחורי ציר הגלגלים הקדמיים, לטובת חלוקת משקל מאוזנת. לכן גם ההנעה הכפולה נעזרת בשני גלי-הינע, האחד יוצא מתיבת ההילוכים אחורה והשני קדימה לעבר הדיפרנציאל הקדמי (בלגאסי הרגילה יוצא ההינע לגלגלים הקדמיים ישירות מתיבת ההילוכים). המכונית שוקלת רק 1,275 ק"ג, כ-300 ק"ג פחות מלגאסי-טורבו סדרתית.
עד עתה הספיק הרכב הקרבי הזה להשתתף בשני סיבובי אליפות, ללא הישגים ששווה לכתוב עליהם הביתה – אבל זו רק ההתחלה. וחוץ מזה, מה אכפת לנו? סובארו פשוט חייבים להציע לגאסי סקסית כזו לציבור הרחב. זה יחולל נפלאות לתדמית.