אנשי ויזמן, סדנה מוערכת ועולה בשמי יצרניות האקזוטיקה בעולם (שחגגה לפני שנה בדיוק יומולדת 20), הגיעו לתערוכת פרנקפורט בחודש שעבר עם גימיק מעניין; במשך מספר ימים בנו צמד מומחי הסדנה (בלבד) קבל עם ועדה ובשידור חי ויזמן מן המסד ועד לטפחות. מצלמה קבועה תיעדה את כל התהליך, כאשר לאחר העריכה נותרו כ-4 דקות של סרטון – כל דקה שוות-ערך לכחצי שעה במציאות.

חובבי רכב וטכנולוגיה בוודאי ימצאו עניין בתהליך, שמעבר לסביבה הלא ממש טבעית עבור אנשי הסדנה, ממחיש היטב את הליך בניית מכונית אקזוטית דוגמת הויזמן.

פרידהלם ויזמן, הבעלים, הסביר במסגרת מסיבת עיתונאים מקדימה לפרויקט כי עבורו מדובר בתיעוד מעולה של הליכי העבודה בסדנה ובאפשרות לצפות בהליכי עבודה המאפיינים מכוניות מהליגה הזו, המיוצרות בעבודת יד מוקפדת.

אגב, המכונית שנבנתה במסגרת הפרויקט היתה GT MF4 שמחירה לצרכן עומד על 120,000 יורו באירופה. בכסף הזה תקבלו יפהפייה בעיצוב רטרו בוטה, עם מנוע V8 בנפח 4.8 ליטר מבית ב.מ.וו המייצר 367 כוחות סוס. הכוח מועבר אל הכביש דרך גיר ידני עם 6 מהירויות והינע אחורי, והוא עושה זאת ביעילות מרשימה: 0-100 קמ"ש מושגים תוך 4.6 שניות והמהירות המרבית המוצהרת היא כמעט 280 קמ"ש. מרכב האלומיניום והשימוש בחומרים מרוכבים קלי-משקל תורמים לשמירת נתון המשקל הנמוך, העומד כאן על 1,240 ק"ג בלבד.