וזה הרוקט ה"רגיל" - ה-Classicהאמת היא שמפתיע לראות את טריומף ממשיכה לייצר את הרוקט 3. קרוזר השרירים האימתני הזה לא הוכיח את עצמו בשוק וגם הצגת ואריאציות נוספות לרוקט המקורי, כמו גרסת 'תיור' עמוסת מזוודות וגרסת 'קלאסיק' מינימליסטית, לא הפכו אותו לרב-מכר.

עכשיו קבלו את גרסה הסטריטפייטר, כך מתארת טריומף את ה'רוקט 3 רואדסטר'. לכבוד 2010 מנוע הרוקט הענק – 3 צילינדרים בנפח 2.3 ל', מקורר נוזל – עובר שורה של שיפורים שמעלים את המומנט שלו בלא פחות מ-15% נוספים. 22.8 הקג"מ מושגים במהירות מנוע מצחיקה של 2,750 סל"ד. הספק של 147 כ"ס מושג ב-5,750 סל"ד (140 בדגם הנוכחי). משקלה של המשאית הקלה הזו ממש לא נורא – 367 ק"ג רטוב, כולל כל הנוזלים.

מעבר למנוע ישנם גם שיפורים נקודתיים – אבל חשובים, כך טריומף – בבולמים, מתוך מטרה להפוך אותו לאופנוע נוח ונעים יותר. מערכת ABS מגיעה כסטנדרט ואילו תנוחת הישיבה על גבי הרואדסטר זקופה, קרבית יותר ופחות 'קרוזרית'.

אם העסק מוצא חן בעיניכם (ואתם לא גרים בארץ), תוכלו להזמין אותו בשחור או ב... שחור. יש גם גרסה מבריקה וגם בצבע מט. בשתיהן חלקים רבים מהאופנוע מושחמים כדי לעזור ביצירת הרושם של הילד הרע. האמת? דווקא נראה טוב.


למגזין פול גז לחצו כאן