כחצי שנה לאחר תחילת יבוא המיטו החדשה ארצה, מחזקים באלפא ישראל את המבחר. כפי שסיפרנו לכם בעבר, מדובר בגרסת ה-120 כ"ס של המיטו שחמושה במהדורה מוגדשת בלחץ נמוך יותר של מנוע ה-1.4 ליטר המוכר מהדגם שכבר משווק כאן (בגרסת 155 כ"ס, גרסת הביניים של המיטו בעולם). הפער במומנט קטן יותר, 21 מול 23.5 קג"מ, ותיבת ששת ההילוכים זהה.
מבחינת ביצועים מציעה גרסה זו נתונים נאים עם 198 קמ"ש מרביים והאצה של 8.8 ש' למאה קמ"ש (זאת לעומת 215 קמ"ש ו-8.1 ש' לגרסה המוכרת).

מה שמעניין בגרסה זו הוא כמובן המחיר המושך יותר שיעמוד על 139,000 שקלים לעומת 155,000 שקלים במיטו המוכרת. זה יעמיד את המיטו באזור תחרותי יותר בשוק ובעיקר מול מתחרות כמו המיני או ה-207GTi. מעניין לציין שמדובר במהלך דומה לזה שבצעה סמל"ת עם הפיאט 500 וניר בן שלמה מיבואנית אלפא רומיאו לארץ מעריך שהוא יסייע למותג לחצות את קו 300 המכירות לשנה, גידול של יותר מ-100% לעומת 2008.
כדאי לזכור שבתחילת השנה הבאה אמורה להגיע ארצה המיטו גם עם התיבה כפולת המצמדים החדשה של פיאט (בסגנון תיבת ה-DSG של פולקסווגן). מהלך זה צפוי להאיץ את המכירות עוד יותר.

מבחינת אלפא רומיאו המהלך מצטרף לשינויים משמעותיים שמבצעת סמל"ת במערך. זה החל בהפרדת המותגים, ומינוי ראש חדש לאלפא וימשיך לפתיחת אולם תצוגה חדש (ברחוב יגאל אלון בתל-אביב –במקום האולם של קיה).