iQ for sportsבטויוטה לא חוסכים משאבים בקידום ושיווק ה-IQ הגמדה שלהם. לאחר שראינו את הלוגו של אסטון מרטין מתנוסס על חזית הטויוטה הקטנה ואף פונט על בסיסה, לא ממש נופתע מגרסה ספורטיבית של הטויוטה iQ וגרסת "אספנות" (באנגלית זה נשמע טוב יותר, Collection).

נתחיל עם הגרסה הספורטיבית. גרסה זו – המכונה for Sports – הוצגה בירוק זרחני ונראית קרבית לעילא, לבטח בעיני כל מי שמעריך סדנאות קוסמטיקה ותוספות ספויילרים יפניות טיפוסיות. המפרט כולל כנפיים תפוחות, חצאיות צד בולטות (בלשון המעטה) ופגוש קדמי רחב ובעל פתח כניסת אוויר גדול יותר. מאחור שוכן פתח פליטה טרפזי וגדול, משל הייתה המכונית בעלת מנוע V12 מוגדש לפחות. ה'ספורט' יושבת על חישוקי 18 אינץ'. בפנים המושבים ספורטיביים וההגה קיבל מראה תכליתי גם הוא.

גרסת ה-Collection הנה מעודנת משמעותית. דגם זה פונה לקהל שמרני יותר ומציע לו גג זכוכית מלא, צבעים רכים (לבן-אפור, למשל), חישוקים קלים ותוספות נוחות בחלל תא הנוסעים הכוללות עור בצבע פנינה על המושבים, ההגה ומוט ההילוכים ומערכת שמע משובחת.

מעבר להיותן מכוניות תצוגה, יתכן וטויוטה מרמזת כאן על אפשרות לגרסאות מפוארות וחזקות יותר ל-IQ הקטנה. לגבי מנועי שתי מכוניות התצוגה הללו, טויוטה לא מסרה דבר מעבר להיות שתיהן "מבוססות על המנועים הקיימים", קרי מנועי 1.0 ו-1.3 ליטרים בנזין, ו-1.4 ליטרים דיזל.