זה מסוג התיאורים עליהם נאמר ש"גם אם אינם נכונים, לפחות סיפרו אותם באופן מעניין"; והכוונה היא לא למפרט כזה או אחר המוצע ב-Reva NXR או בהצהרה שכבר עם ההשקה יתחיל היצרן לקבל הזמנות עם הבטחה לתחילת השיווק תוך חודשים ספורים.
הגימיק – שאם הוא נכון, הוא בהחלט מהפכני – טמון בהבטחה כי כאשר הסוללות תתרוקנה, כל שיש לעשות בכדי למלאן הוא "להתקשר למרכז השירות ומשם תמולאנה הסוללות ממרחק". איך בדיוק מתקשרים (מייל? טלפון?), כיצד תועבר האנרגיה למילוי הסוללות וכיצד פועלת הטכנולוגיה דנן – לא נמסר, וכל שנותר לעשות הוא להמתין בציפייה דרוכה לפתיחת התערוכה.

בינתיים נוכל לספר לכם שלקטנה החשמלית 3 דלתות ומקום לארבעה נוסעים; ברווה מגדירים אותה כ"מכונית משפחתית המיועדת בעיקר לשטחים אורבניים". מפרטים טכניים או מחירים טרם נמסרו.

Reva Electric Car Company נוצרה כתוצאה משיתוף פעולה בין קבוצת Maini ההודית ו-AEV LLC מקליפורניה ומשכנה בבאנגאלור שבהודו. הכסף למיזם המשותף מגיע ממשקיעים אמריקאיים ומטרת החברה לפתח ולייצר כלי רכב חשמליים לשיווק המוני. נכון להיום מוצע בארסנל היצרנית מגוון כלי רכב חשמליים קטנים, המשווקים או נמצאים בשלבי ניסוי (בהשכרה או החכרה) כבר עתה ב-24 מדינות.