פיז'ו כבר הציגו מכונית חשמלית בשם iOn בתערוכת פריז 1994, שלא הבשילה מעבר לרכב תצוגה. בין 95' ל-2009 יצרה ומכרה פיז'ו 3,500 גרסאות חשמליות של ה-106 ואיתן דווקא צברה לא מעט ניסיון בתחום המכוניות החשמליות הקומפקטיותפיז'ו תחשוף את ה-iOn הכל-חשמלית בפרנקפורט, עם כוונה להתחיל בשיווק בסוף 2010. אם המכונית הקטנה נראית לכם מוכרת, זה לא בכדי; בדומה לשיתוף הפעולה שכבר הכרנו בין קונצרן PSA (המאגד את סיטרואן ופיז'ו) למיצובישי עם הסיטרואן C-Crosser (שהוא למעשה מיצובישי אאוטלנדר בצרפתית), כאן הסיפור דומה. למעשה מדובר במיצובישי i-MIEV לכל דבר ועניין, שסממני ההיכר ה"מיצובישיים" הוחלפו בכאלו מבית פיז'ו, כמו סמל האריה, חזית אחרת, חישוקים שונים ונגיעות בעיצוב הפנים.

הפיז'ו iOn מצויד במנוע חשמלי בהספק 64 כוח-סוס הניזון ממצברי ליתיום-אייון. ניתן להטעין את המצברים באמצעות שקע ביתי רגיל הטענה מלאה תוך 6 שעות, כאשר בהטענה מהירה ניתן למלא 80% מהמצברים תוך 30 דקות בלבד. טווח הנסיעה בין הטענות עומד על 130 ק"מ – כאשר הסוללות הוטענו במלואן. 130 הוא גם נתון המהירות המרבי אותו מבטיחים בפיז'ו עבור הקומפקטית החשמלית החדשה, המיועדת לארבעה נוסעים. האורך הוא פחות מ-3.5 מטרים.

פיז'ו התקינו ב-iOn החשמלית "מרכז תקשורת" קטן או במילים אחרות – סוג של "קופסא שחורה" חכמה, שיודעת לא רק לשדר אותות מצוקה עם ציון המיקום בעת תאונה, אלא גם לשדר מרחק נותר לנסיעה עד לריקון המצברים, נתוני נסיעה ממוצעים, מיקום, מועד הטיפול הבא ועוד. השידור אפשרי גם למרכזי השליטה של בעלי הרכב, קרי: סוג של "אח גדול" שיאפשר שליטה ופיקוח מרחוק. מכאן די קל להבין מהו קהל היעד העיקרי לפיז'ו iOn.
מחירים טרם פורסמו.