אחת לתקופה עולות וצצות מכוניות ייחודיות בשוק המכירות הפומביות. אנו כבר ספרנו על הפרארי היקרה מעולם על הקאדילק של אל קאפונה או על המיורה רודסטר האחת והיחידה שאי פעם יוצרה.

עתה מנסה למבורגיני אחרת למשוך קונה בעל כיסים עמוקים, אולם לא מדובר על מכונית ספורט, או טרקטור, מתוצרת החברה האיטלקית. לפני שנספר לכם על המכונית המוצעת נזכיר את המקור שלה. ההכלאה של רכב שטח עם יחידת כוח של הקונטאש הביא לעולם המשוגע של אמצע שנות ה-80 את הלמבו LM002 – רכב השטח הראשון והיחיד של למבורגיני (אשר הקדים בהרבה את הקאיין של פורשה אבל זה כבר סיפור אחר).

הסולטן מבורניי, אשר לא ממש סבל מטעם טוב או ממחסור במזומנים, ביקש שיערכו מספר שינויים בלמבו "הסטנדרטי" אשר רכש מהמפעל בשנת 1987. גופו המוארך והמוגבה דמוי הסטיישן (רחמנא ליצלן) מסוגל להושיב 7 נוסעים בניגוד ל-4 בלבד בתצורה הרגילה דמויית הפיק-אפ, עור עוטף את הספונים ברכב בכל נקודה בתא הנוסעים (כל נקודה אשר אינה מכוסה בעץ כמובן), מסכי טלוויזיה מאחור ובמרכז כולל חיבור DVD, חשמול למושבים הקדמיים, החלונות והדלתות, גג שמש חשמלי ומערכת שמע אימתנית וכמובן 450 כ"ס ממנוע ה-V12 של הקונטאש. אתם יכולים להשוות בין גרסת המפעל (באדום) ובין רכבו המוסב של הסולטן.
רוצים להרגיש מלכותיים?
צילום: מנהל
אחרי שהסולטן מבורניי מאס ברכב הוא נמכר למנהלה הקודם של ב.מ.וו. ופולקסווגן, ברנד פישטסריידר (Bernd Pischetsrieder), דמות ידועה בתעשייה בפני עצמה. המכונית מוצעת למכירה בגרמניה כאשר המחיר המבוקש אינו מצוטט. יש לציין כי המכונית צברה רק 3,480 מייל כך שמדובר במציאה ממש... לפרטים ניתן לפנות לאתר המציע את המכונית למכירה