חברת נובל הבריטית הפציעה לפני כעשור, כאשר הוקמה על-ידי לי נובל – איש רב מעללים שהיה אחראי לפני כן ליצירות כמו מכוניות אולטימה שוברות-השיאים (שעליהן מבוססת המקסימוס G-פורס, בין היתר), והמכונית הסדרתית הראשונה של חברת אסקארי האקזוטית. מהרגע הראשון זכו מכוניות הספורט של נובל לשבחים מקיר אל קיר הודות להתנהגות כביש יוצאת דופן; הן השתמשו במנוע (מרכזי רוחבי) V6 מתוצרת פורד, תחילה בנפח 2.5 ל' ובהמשך 3.0 ל', שקיבל תוספת של צמד מגדשי טורבו והספק שקפץ על מעבר ל-300 כ"ס.
נובל מכר את החברה שלו ב-2006, ומאז שמענו ממנה בעיקר תכניות עתידיות. הזכויות לייצור דגמי העבר, M12 וה-M400 שנגזרה ממנה, נמכרו לחברה אמריקנית, 1G Racing, שהשיקה ב-2007 גרסה משופרת תחת השם Rossion Q1, ואמורה להיות בייצור סדרתי מאז 2008. ומה עם נובל המקורית? ובכן מכונית חדשה לגמרי, M15, עם מנוע אורכי ומפרט אקזוטי יותר, כבר הגיעה לשלבי פיתוח מתקדמים בטרם החליפה החברה ידיים – ולא הגיעה לשלב הייצור. מאז, כאמור, לא ייצרה נובל למעשה מכוניות כלשהן אבל עכשיו, סוף סוף, דומה כי אנו עתידים אכן לראות נובל חדשה יוצאת לשוק: ה-M600, המשך ל-M15 שנגנזה. מדובר עליה מזה זמן אבל רק עכשיו מפרסמת נובל תמונות ראשונות, וקצת פרטים. ובכן ה-M600 תהיה שונה מהותית מקודמותיה בכך שתונע על ידי מנוע V8 בנפח 4.4 ל' שמגיע מוולוו דווקא, ומקבל תוספת של צמד מגדשי-טורבו. ההספק המרבי עליו מדובר הוא 650 כ"ס (אם כי הנהג יוכל לבחור בהספקים מופחתים של 450 או 550 כ"ס לצורך נהיגה יומיומית שפויה), וחבל רק שהמשקל עלה גם הוא יחסית לדגמי נובל קודמים ועומד על 1,275 ק"ג. המכונית אמורה להגיע ל-100 קמ"ש בתוך כ-3 שניות, ל-160 ב-6.5 שניות, ולמהירות מרבית של מעל 360 קמ"ש. המכונית תהיה הרבה פחות ספרטנית ויותר מאובזרת מקודמותיה, ולכן גם תג המחיר המיועד יהיה גבוה בהרבה – כ-200,000 ליש"ט, כפול לערך ממחיר ה-M12. אבל שמחנו לשמוע כי נובל מנסה בכל זאת לשמור על הרוח הטהורה המקורית של המכוניות הראשונות: ה-M600 נמנעת ממחשוב יתר, מצויידת בתיבה ידנית מסורתית, ואת מערכת ה-ESP אפשר יהיה לנתק לגמרי.
ה-M600 אמורה לערוך את הופעתה הציבורית הראשונה במפגש Goodwood Revival, שיערך בין ה-19 ל-21 בספטמבר.