במציאות הפקוקה של ימינו, יותר ויותר מדינות מנסות לפנות לאפיקים חדשים ומקוריים כדי למנוע מתושביהם את הסבל שנקרא מציאת חניה. אחד מהפתרונות הוא עידוד השימוש ב-CarShare (רכב שיתופי) בו כמות גדולה של אנשים חולקת את אותה מכונית. בערים כגון ניו יורק, וושינגטון ופילדלפיה שבארה"ב כמו גם בערים אחרות באירופה (פאריז, לונדון ועוד) שינו חוקי עזר על מנת להקצות חניה (לעיתים בחינם) לכלי רכב ייעודיים אלה.
גם אצלנו מספטמבר 2008, פועלת חברת שיתוף שכזו, CAR2GO, כאשר עיקר פעילותה באזור ת"א. בינתיים עריית ת"א הביעה נכונות להקצות מקומות חניה לרכב השיתופי, אך היא טרם עשתה זאת. במטרה לעודד את העירייה ובמטרה להעלאת את המודעות לרכב השיתופי, הגתה חברת CAR2GO מרוץ חניה ברחובות ת"א.

ראלי חניה
ביום שישי הקרוב (28/8) בשעה 10 בבוקר ימתינו בחניון חנה וסע של 'אחוזות חוף' ברידינג, 24 מכוניות חדשות מוכנות ל...חניה. רכב שיוביל את השיירה ברחבי העיר ייתן את אות הפתיחה והמכוניות יוזנקו לכיוון אזור חניה אקראי במרכז ת"א. לכולם תינתן משימה לכאורה באנאלית אבל בהחלט לא פשוטה – לחפש חניה בלב העיר.
בתחרות שלושה מקצים למציאת חניה ב'כחול לבן' כאשר המעבר למקצה הבא מותנה באישור שופטי התחרות. 24 המתמודדים לא ידעו מראש היכן הם צריכים לחפש חניה, אלא יקבלו מסרונים ומעטפות משימה שיחלקו להם ברגע ההזנקה ובנקודות מסוימות במהלך התחרות.
הצמד שיגיע לנקודת הסיום ראשון יוכרז כ'מאסטר' בחיפוש חניה ויזכה לחופשה זוגית בחו"ל. הזוג שיגיע אחריו יזכה בחוויית מצנחי רחיפה כאשר הצמד השלישי ייהנה מארוחה זוגית במסעדה. יתר המתמודדים יזכו להטבות אחרות. אגב, ב-CAR2GO מדגישים כי על המתמודדים לשמור על החוק ולהתחרות בנסיעה בטוחה. אלה שלא יעשו זאת מסתכנים בהורדת נקודות ואף בפסילה מהתחרות.

התחרות היומיומית בה מצויים מחפשי החנייה
"הרעיון נולד כשחיפשנו דרך לשנע 24 מכוניות חדשות מהיבואן לחניות ייעודיות ברחבי ת"א". אמר נעם מרגלית, בעלים וסמנכ"ל תפעול CAR2GO. "התחרות באה כפתרון יצירתי ואטרקטיבי שמחד – ממחיש את מצוקת החנייה והתחרות היומיומית בה מצויים תושבי ת"א המחפשים חנייה, ומאידך – היא מעלה את המודעות הציבורית ליתרון בהקצאת חניות ייעודיות מטעם העירייה".