לפני שבוע דיווחנו לכם על ההשקה הוירטואלית שאינפיניטי מתכננת לדור השלישי של מכונית הסאלון שלה, משפחת ה-M. עתה עם פתיחת אירוע פבל ביץ' ה-59 לקהל הרחב, "חושפת" החברה את המכונית במלוא הדרה. טוב, לא בדיוק חושפת הואיל ומדובר בתצוגה ממחושבת תלת ממדית ולא מכונית שניתן לגעת באופן מוחשי.

מבחינה חיצונית, אין לטעות ולחשוב שה-M החדשה אינה בת משפחה גאה לבית אינפיניטי, ממשפחת ה-G ועד משפחת ה-FX. גם סממני העיצוב של ה'אסנס' (Essence), מכונית התצוגה של היצרנית מתערוכת ז'נבה האחרונה, זלגו בחלקם לרכב הסדרתי, אולם הקווים הדרמטיים מותנו.
במבט לתא הנוסעים נגלה את כל הסממנים המוכרים מדגמי איניפיניטי השונים כמו קונסולה מרכזית שלה פקדי שליטה הנטועים בחלק מאוזן. היצרנית גם מדברת על שיפור ניכר שחל בחומרים הדיפון המעניקים למכונית "מגע של איכות".

מבחינה בטיחותית, מעבר לשלל הכריות והבקרות, מציגה המכונית מערכת אקטיבית להתרעה מפני נקודות מתות מעייני הנהג. המערכת, הזוכה לשם SCP (ר"ת: Side-Collision Prevention) בודקת באמצעות ראדאר אם בעת מעבר בין נתיבים כלי רכב אחרים נמצאים בקרבה מסוכנת. כאשר המערכת מזהה סכנה היא לא רק תתריע על כך לנהג, אלא גם תסייע לו לחזור בבטחה למרכז נתיב הנסיעה המקורי. לעת עתה מערכת זו תוצע כאופציה בלבד.

ל-M שתי יחידות כוח לבחירה: V6 בנפח 3.7 ליטר (330 כ"ס), אשר ישא את השם M37 ו-V8 עם מנוע 5.6 ליטר שיכונה M56. ההספק טרם פורסם, אך הוא צפוי לנוע סביב ה-400 כ"ס. לאירופה ואלינו המנוע הבכיר אינו צפוי להגיע, במקומו נקבל מנוע טורבו-דיזל בתצורת V6 שנתוניו ייחשפו בעתיד. ההנעה הנה אחורית כאשר בדרך לגלגלים יעבור עדר הסוסים דרך תיבה אוטומטית בעלת שבע יחסים הניתנים לשליטה גם באמצעות מנופי תפעול מאחורי ההגה.

חשיפתה הרשמית של המכונית מתוכננת לתערוכת פרנקפורט הקרובה בספטמבר. אז גם יפורסמו שאר הנתונים אודותיה. שיווקה של מכונית הסאלון החדשה, בשני צידי האוקיינוס יחל בתחילת 2010. אז היא גם צפויה להגיע אלינו.