שוק כלי הרכב הממוגנים האמון על שלומם של קיסרים ובני מלוכה, ראשי מדינה, נשיאים, שליטים צבאיים, ראשי מאפיה וסתם מפורסמים ופרנואידים, כולל מגוון כלי רכב ובמספר רמות מחיר. ההיצע בשוק מתחיל למשל בסקודה סופרב אשר משרתת גם אצלנו דרך אחת מוותיקות הקטגוריה, מרצדס ועד קצה השפיץ, הרולס רויס פנטום בגרסה המועדפת על אלו שמעת לעת יורים עליהם.
גם ב.מ.וו. הנה שחקן משמעותי בשוק ומציגה תחת המותג Security את ה-X5 ואת סדרה 7. עתה הגיעה תורה של האחרונה ליישר קו עם הדור החדש של מכונית הפאר והגרסה המעודכנת של ספינת הדגל לבית ב.מ.וו זוכה לשריון ומיגון.

רמת המיגון אותו מקנה המכונית עומדת על VR7 (אנחנו לא ממש מבינים מה זה אומר, למעט ההצהרה שהיא גבוהה מרמת VR4 אשר מציע ה-X5, לו עמידות בפני חדירת קליעים הנורים מנשק קל בקטרים 44', 357' וכן 9 מ''מ), כך שהיושבים בסדרה 7 נהנים מהגנה כנגד כמעט כל כלי התקיפה הקלים המוכרים.
בכדי להשיג זאת חוזק מרכב המכונית בכדי להכיל לוחות משוריינים בצידי הרכב (דלתות ,קורות ודפנות הרכב). תא המטען בודד מתא הנוסעים, רגלי הנוסעים מקדימה ("קיר האש") והגג זכו למיגון מיוחד עם לוחות משוריינים העמידים בירי. החלונות הנפתחים עובו בזכוכית 22 מ''מ עמידה בירי מנשק קל והמרווחים בין חלקי הרכב צומצמו משמעותית בכדי להקטין הסיכוי של חדירת רסיסים או כדורים דרכם (בין הקורות לשמשות, בחיבור הגג עם השמשה הקדמית וכיו"ב).

בדומה ל-Security X5, מצוידת הב.מ.וו סדרה 7 הממוגנת במערכת אינטרקום ליצירת קשר עם הסביבה, מערכת אזעקה חכמה, מערכת כיבוי אש ומערכת אספקת אוויר וחמצן ליושבי הרכב בעת התקפה כימית, אותה מזהה המערכת באופן אוטומטי. מבין רשימת התוספות המעניינת ניתן למנות הכנה ל'הסלקת' תת מקלע בהתקן מיוחד ומוסווה בין המושבים, תאורת חירום ("קוז'אק נשלף") בצבע כחול, מערכת קשר ואורות מהבהבים.

כדי לשנע את הכבודה ואת תוספת המשקל המשמעותית (עליה לא דווח רשמית) תוצע הגרסה הממוגנת רק בגרסת בסיס הגלגלים הארוך ועם שתי אופציות מנועים; מנוע ה-4.4 ליטרים כפול המגדשים עם 407 כוח-סוס או מנוע ה-6.0 ליטרים V12 על 544 סוסיו. הביצועים? 7.2 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש או 6.9 שניות לדגם הבכיר והמהירות מרבית הנושקת ל-240 קמ"ש. מספיק מהיר בכדי להמלט מהרבה צרות.
המכונית תותאם לצרכיו של כל לקוח וניתן יהיה לרשום הזמנה בכל סוכנות ב.מ.וו. בעולם. שוק היעד על פי היצרן מרוכז בעיקר בדרום אמריקה, דרום מזרח אסיה, אפריקה והמזרח התיכון. מחירים לא פורסמו ואלו תלויים בגחמות כל לקוח ודרישה. מה שבטוח הוא שזול זה לא יהיה, שכן מדובר לעיתים בפירוק רוב המכונית לגורמים, תכנון והכנת חלקים ואזורים מסוימים מחדש, התאמת חלקי המיגון והרכבה מחדש.