מנוע הגז עליו יתבסס מנוע גרסת ה-i Blue המיועדתיונדאי הודיעה כי תציע החל מהשנה הבאה מנוע חדש, חזק וחסכוני במיוחד, עבור ה-i10. מדובר במנוע בעל שלושה צילינדרים בנפח 800 סמ"ק שהודות למגדש טורבו מתקדם ייצר לא פחות מ-90 כוח-סוס (112.5 כוח-סוס לליטר). למרות ההספק המרשים אמורה פליטת ה-CO2 לעמוד על פחות מ-100 גרם לק"מ, שזה פחות ממה שהפריוס היוצאת פולטת. למעשה, נתון שכזה מעמיד את ה-i10 עם המנוע החדש בחמישייה המובילה ברמת פליטת ה-CO2; למעט הסמארט פור-טו בגרסת ה-Cdi שלה (עם נתון של 88 גרם CO2 לק"מ) הנקיות ביותר בתחום מגרדות מלמטה את ה-100 גרם/לק"מ. גם נתון צריכת הדלק אמור להשתפר אך למעט "ירידה של כ-15% בצריכה" לא נמסרו פרטים מדוייקים.

המנוע החדש מתבסס על מנוע שיונדאי כבר הציגה בתערוכת ז'נבה 2008, בגרסת הקונספט i-Blue CNG של היונדאי i10. באותה מכונית תצוגה ניזון המנוע מגז טבעי ועם אותם הנתונים (3 ציל', 0.8 ליטר, טורבו) הצליח להציע 97 כוח-סוס ופליטת CO2 מזערית של 65 גרם לק"מ בלבד.
הגרסה החסכונית ביותר של יונדאי תיקרא ככל הנראה i10 i Blue ותושק בגרסתה המוכנה לייצור עבור השוק האירופאי בתחילת 2010. תג המחיר אמור להיות הגבוה בסדרת ה-i10 וינוע סביב ה-10,000 יורו כמה מאות יורו יותר מגרסת ה-1.2 ליטר הבכירה בהיצע. אצלנו? מוקדם לנחש אך היינו שמחים לראות עירונית חסכונית כזו גם אצלנו.