מאיר חברה למכוניות, יבואנית ומשווקת רכבי הונדה בישראל, עולה בקמפיין חדשני שנועד לתמוך במבצע ההשקה של מכונית ההונדה אינסייט (INSIGHT) החדשה. הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, יעלה במשך חודשיים באינטרנט כשעלותו נאמדת בכ-400 אלף שקל.

במסגרת המבצע, מזמינה הונדה את גולשי האינטרנט להכנס לאתר www.honda-insight.co.il בו יוכלו לעבור "תיאוריה" ולקבל "רישיון ירוק". עם קבלת הרישיון יוכלו "לנהוג" בסימולטור של הונדה אינסייט החדשה, לקבל משימות נהיגה יומיות אשר יזכו אותם בנקודות ויאפשרו להם להשתתף בתחרות שתתקיים בין כל "בעלי הרישיון הירוק". הפרס לגולש שיצבור את מרב הנקודות במועד סיום התחרות הונדה אינסייט חדשה.
הונדה אינסייט החדשה הושקה בכל העולם לפני כחודשיים וזוכה להצלחה רבה מאוד, בחודש אפריל היא היתה המכונית הנמכרת ביותר ביפן ובכך היתה להיברידית הראשונה שכבשה שם את ראש טבלת המכירות. האינסייט נמכרת בישראל במחיר של 130 אלף שקל כשברחבי העולם היא ממוצבת כהיברידית הזולה ביותר.