אפשר להכריז על רגיעה. FOTA, ארגון קבוצות הפורמולה 1, לא יקים סדרה מתחרה לאחר שהגיע להסכמה עם ארגון העל של הספורט המוטורי, ה-FIA – הלכה למעשה, הכריח את נשיא ה-FIA מקס מוזלי להתקפל מעמדתו הקשיחה. היתה זו תבוסה קשה למוזלי, שראה כיצד סדרת הדגל של ארגון הספורט המוטורי הבינלאומי עומדת לקרוס אל נוכח העמדה הנחושה של כל הקבוצות המובילות.
פרטי ההסכם שהושג בין FOTA, ה-FIA וברני אקלסטון אינם ידועים במדוייק, אך מספר דברים ברורים. כל הקבוצות נרשמו לעונת 2010. התקנות החדשות שפרסמה ה-FIA לעונה הבאה יזרקו לפח, ובמקומן ישארו תקנות 2009 בתוקף. תכניות הגבלת התקציב של מוזלי – חלק משורש המחלוקת – נזרקו לפח גם הן, אך יש הסכמה על נקיטת צעדים משמעותיים להורדת עלויות ותקציבים במרוצת השנים הקרובות, החל מהעונה הבאה. ואולי הכי חשוב: עכשיו כבר ברור כי מקס מוזלי אולץ למעשה לפרוש. הוא לא ירוץ לכהונה נוספת בתום הנוכחית, המסתיימת באוקטובר. למעשה זו היתה תכניתו המקורית, אך במהלך המשבר הנוכחי הכריז כי הוא שוקל לרוץ פעם נוספת. עכשיו סוכם כי הוא יפרוש מהתפקיד. בנוסף, נראה כי מעתה ועד פרישתו כבר לא יהיה מוזלי מעורב בקשרי העבודה היומיומיים בין ה-FIA לקבוצות הפורמולה 1, תפקיד שמעכשיו יבוצע על ידי בכיר אחר ב-FIA.
F1: ויהי שלום
צילום: מנהל
מקס מוזלי. בדרך החוצה

אחת הדרישות של מוזלי היתה כי היצרנים המעורבים בפורמולה 1 יתחייבו בכתב לספורט עד שנת 2014. במקום זאת, ייחתם "הסכם קונקורד" חדש – מסמך עב-כרס המפרט את אופי הספורט וטיב היחסים בין הקבוצות, ה-FIA וחברת הניהול של ברני אקלסטון, אשר משמש כמעין תנ"ך לפורמולה 1. תוקף ההסכם החדש יהיה עד 2012.