לפני כחודש, לאחר התמהמהות ממושכת, החל שיווקה בישראל של הסיטרואן C5 החדשה. השיווק החל עם גרסת 2.0 ליטר ברמת גימור Comfort כאשר בסיטרואן הבטיחו שגרסאות נוספות ומהודרות יותר יגיעו בהמשך. כעת החל שיווקן גם של גרסאות אלו.
הראשונה היא רמת גימור Premium לגרסת ה-2.0 ליטר האוטומטית שתמוצב מעל ל-Comfort המוכרת ותימכר במחיר של 182 אלף ש"ח. רמת גימור זו כוללת תוספת של חיישני גשם, אורות וחניה, מערכת למדידת מקום חניה ומערכת שמע משודרגת. המתחרות העיקריות של גרסה זו הן הפורד מונדאו ברמת גימור טיטניום וסקודה סופרב בגרסת אלגנס.
אל היצע הסטיישנים המתרחב בארץ תצטרף גרסת הסטיישן של ה-C5 המכונה 'טורר'. מגיעה אף היא עם מנוע ה-2.0 ליטר המוכר וברמת גימור Comfort. עיקר גאוותה של גרסה זו היא בתא המטען שנפחו עומד על 505 ליטר ויכול לגדול עד לנפח של 1462 ליטר עם מושבים מקופלים. הטורר תימכר במחיר של 179 אלף ש"ח אשר גבוהים משמעותית בהשוואה למתחרות כמו גרסת הסטיישן של המונדיאו וגרסת הסטיישן של האוונסיס החדשה כמו גם מול ה-B4 סטיישן (שמחליפתה כבר הוצגה).
בפסגת ההיצע תתמקם גרסת ה-Exclusive שמצוידת במנוע ה-3.0 ליטר V6 של פיג'ו-סיטרואן המספק 215 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה הילוכים. ברמת גימור זו מצוידת ה-C5 ב-9 כריות אוויר (במקום 7 בגרסאות הרגילות), חיישן לחץ אוויר, מושבים חשמליים בשילוב ריפוד עור וחישוקי 18'. גרסה זו תימכר ב-249 אלף ש"ח ותגשר על הפער הגדול בין הגרסאות הפשוטות של ה-C5 לבין ה-C6 הסאלונית והיקרה משמעותית. המתחרות הישירות של גרסה זו הן הגרסאות המאובזרות והחזקות של ההונדה אקורד, טויוטה קאמרי ופולקסווגן פאסאט אך עם זאת היא יכולה להציע אלטרנטיבה מעניינת לגרסאות הבסיס של משפחתיות פרימיום כדוגמת האודי A4 ולקסוס IS.