סיטרואן C5 החדשה אמנם הוצגה בעולם כבר בשלהי 2007, ערכה בכורה מקומית בתערוכת אוטומוטור בשנה שעברה, אך שיווקה בישראל נדחה, בעיקר עקב שיקולי מחיר. כעת מודיעה חברת 'דוד לובינסקי', ביבואנית, על תחילת השיווק של ה-C5 החדשה סוף כל סוף.
ה-C5 תצויד במנוע ה-2.0 ליטר המוכר של פיג'ו-סיטרואן (143 כ"ס ו-20.4 קג"מ) יחד עם תיבת ה-AL4 בשתי רמות גימור: 'קומפורט' ו'פרמיום'. בנוסף אליהם תגיע גם גרסת 'אקסלוסיב' מאובזרת במיוחד עם מנוע ה-V6 בנפח 3.0 ליטר (215 כ"ס) הותיק של הקונצרן.
החידוש המעניין הוא שלראשונה תגיע ה-C5 לארץ בגרסת הסטיישן השימושית. הסטיישן ארוכה מהסדאן ב-5 ס"מ (483 ס"מ), גבוהה ב-3.5 ס"מ (148.5 ס"מ) ומציעה תא מטען בנפח 505 ליטר הגדל עד 1,462 ליטר. גרסת הסטיישן תגיע עם מנוע ה-2.0 ליטר בלבד.

נכון לעכשיו נמסר רק מחירה של ה-C5 בגרסת הקומפורט והוא עומד על 169 אלף שקלים מה שמרחיק אותה מציי הרכב ומייעד אותה בעיקר ללקוח הפרטי. מחירי יתר הגרסאות כמו גם מפרט האבזור טרם נמסר. [לקטלוג סיטרואן באתר אוטו]