נאנו - המכונית הזולה בעולם, רק 2,500 דולר שמועות עקשניות טוענות שגם בחברת 'המזרח' מתעניינים בטאטא ואף קיימו עימם מספר מגעים.
המזרח, יבואנית לנד-רובר, מחפשת מזה זמן מותג עממי נוסף כדי להעלות את נפח המכירות של הרשת והייתה בקשר עם מספר יצרנים סיניים, בהם גם 'BYD' שעבר לבסוף לידי כלל תעשיות (כרגע מתנהל מאבק משפטי בין שני הגופים על ייצוג החברה). מצד שני המזרח בוודאי רוצה לתקוע יתד בטאטא שהיא כעת הבעלים של לנד-רובר, כדי למנוע אפשרות שהמותג הזה יחליף ידיים בעתיד.

למרות שאף יבואן מקומי עדיין לא פרסם דבר רשמי בנושא, ההנחה עד כה הייתה ש'אלדן' חברת השכרת רכב ו'מאיר' (יבואנית הונדה, וולוו ויגואר) מתחרות על טאטא. השמועות דברו שלאלדן עדיפות ברורה, אם כי מאיר עשויה לקבל את תחום המשאיות של טאטא.

טאטא נמצאת כיום במספר קטן למדי של שווקים אירופאים (בעיקר תורכיה, שוויץ, ספרד ואיטליה) ושואפת להתרחב בזירה הזו בזהירות. עד כה לא הייתה גם דחיפות בהגעת המותג לארץ בגלל היעדר תיבות אוטומטיות במבחר. ואולם, בתחילת השנה הבאה ואולי אף בסוף שנה זו, צפויה טאטא להציג לראשונה גרסאות אוטומטיות שתושקנה במשפחת האינדיקה החדשה. דבר כזה בפירוש יהווה זרז להגעת טאטא לארץ.