הקרב על הזכיונות הסיניים ממשיך להתלהט. אחרי שאיבד את הזיכיון של 'קיה' הקוריאנית לטובת רמי אונגר, ומכר את המתקן הלוגיסטי שלו לקבוצת לובינסקי (שלאחרונה השיקה שם את סאיק הסינית), מתחיל יבואן הרכב מיכאל לוי, הבעלים של קבוצת סמל"ת (יבואנית פיאט), במיזם חדש לייבוא רכב. ל'גלובס' נודע כי מיכאל לוי הקים החודש חברה חדשה בשם 'אולימפיק קארס', שתתמקד בייבוא רכב מסין. סמל"ת שותפה במיזם ביחד עם דמות מוכרת מענף הרכב, שלה יש קשרים רבים בתעשיית הרכב בסין. אולם התצוגה, שישמש את החברה, הוא אולם התצוגה של קיה לשעבר בדרך יגאל אלון, שניצב עד כה ריק.

בשלב הראשון מתמקדים מאמצי סמל"ת בהשגת זיכיון הייבוא של חברת 'גרייט-וול' הסינית. בכירים בגרייט-וול נמצאים בימים אלה בארץ ואמורים לקיים דיונים עם מספר גורמים בענף ייבוא הרכב ובהם 'דלק רכב' (יבואנית מאזדה ופורד), קבוצת 'המזרח' (יבואנית לנד רובר) וסמל"ת עצמה.

היצע הדגמים הזמין לייצוא של חברת 'גרייט-וול' כולל כרגע בעיקר טנדרים עם מנועי דיזל ותיבת הילוכים ידנית, שעברו הליכי תקינה באירופה וזמינים לייבוא מיידי. עם זאת החברה מתכוונת להציג בתערוכת שנחאי ליין מורחב של דגמים, שכולל מכוניות מיני וסופר-מיני מודרניות, רכב כביש-שטח ספורטיבי ורכבי פנאי. החברה גם תציג מנועים מדור חדש ושילוב של מנוע דיזל ותיבה אוטומטית.

מחברת סמל"ת סירבו להגיב.