הב.מ.וו. X5 מהדור השני (הצגה באמצע 2006) זכה למגוון גרסאות רשמיות ולא רשמיות. ניתן למנות את הגרסה המשוריינת, הגרסה הספורטיבית הרשמית אשר תזכה לתג M או אולי רק תתהדר בשם Sport Edition או תוספת של כ-40 כוח סוס לפי המתכון הסודי של הארטגה.

עתה באה סדנת G Power הגרמנית וטורפת את הקלפים. למי ששכח, G-Power חשפה לפני מספר חודשים את גרסת הסטרואידים שלה לב.מ.וו M5 שהפכה לסדאן המהירה בעולם, ועליה סיפרנו לכם בעבר.
בזכות תוספת מגדש-על מתוצרת ASA למנוע ה-V8 4.8 ליטרים המוכר של החברה עלה ההספק ב-170 כוח-סוס ל-525 המושגים ב-6,100 סל"ד. לחץ הדגישה הוגבל ל-0.6 באר בלבד כאשר ההספק סביב 1.0 באר היה עומד על כ-600 כוח-סוס. החברה הקפידה להתאים את מכלולי המנוע להספק המוגבר כולל החלפה של סעפת הפליטה בסעפת מבוססת סיבי פחמן. מזרקי הדלק הוחלפו בכאלו המאפשרים זרימה חזקה יותר וממוקדת יותר ובזכות התאמה של מחשב ניהול המנוע באופן אופטימאלי נמנעים בורות בעקומת המומנט והנהג יכול לנצל עד תום את יכולותיו החדשות של המנוע האימתני. מערכת הפליטה תוכננה תחת מגבלות רעש מחד והרצון לשדר טון באס מובהק לאוזני הנהגים הנעקפים. נעקפים אלו יתרשמו גם מהאגזוז כפול הקנה השמן במרכז החלק האחורי.
הביצועים?! 0-100 קמ"ש תוך 5.0 שניות, 0-200 קמ"ש תוך 18.4 שניות ומהירות מרבית לא מוגבלת של 275 קמ"ש.

מבחינת המראה הפנימי המראה בתא נותר נקי כאשר החברה החליפה את גלגל ההגה בגלגל ייחודי מעיצוב עצמי, שינוי קל למד המהירות בשילוב צבעים שונים לכל טווח מהירות, ונגיעות אלומיניום ברחבי התא. רוכש הקיט (החל ב-14,500 יורו בגרמניה, לפני מסים) יוכל לשלב כל צבע שיעלה על רוחו במושבי העור והאלקנטרה כמו גם לבחור באפשרות להאיר את חלקו התחתון של הרכב מתחת לחצאיות הצד באור כחול מרגיע, מבוסס נוריות LED.
המראה החיצוני מושך את העין עם חצאיות הצד, כונסי האוויר ופתח בתי הגלגלים המוגזמים (כדי להכיל חישוקי 23 אינץ'! במידות 315/25 שפותחו ע"י מישלין) כמו גם הספוילר הקדמי העמוק המשולב בפגוש החדש והדפיוזר האחורי. פתחי כניסת האוויר מאפשרים לאוויר רב יותר להיכנס ולהזין את מצנן המדגש על ומערכת הקירור של המנוע. לא ניתן לטעות ולחשוב שרכב זה אינו מסוגל לנסוע מהר כפי שהוא נראה. החברה הקפידה על תכנון אווירודינמי ממוחשב אשר למרות מראהו הבולט והמודגש של הרכב והתוספות הנלוות אליו, לא יפגע בזרימת האוויר וביכולת ההצמדה כפי שתכננו אותו מהנדסי ב.מ.וו.

לאלו מכם שחוששים מה יקרה לאחריות, המכונית שומרת על אחריות היצרן בגרמניה למרות תוספת הכוח והשינויים. מעניין יהיה לראות מי יהיה המנצח במרוץ כוחות הסוס, סדרה ה-M של ה-X5 או ה-GP Typhoon - שמה של גרסה זו אצל G Power.