תשומת לב רבה ניתנה לחידוד העיצוב האווירודינמי של המכונית אשר עוצבה באמצעות שימוש בטכנולוגיית CFD (תכנון מבוסס חישוב זרימה - Computational Fluid Dynamics), בדומה ל-A4 אשר משתתפת בסדרת מרוצי הסלון הגרמנית, DTM. זו מאפשרת לבצע התאמות קלות בתכנון המכונית, דוגמת הגבהת 'אף' המכונית או הרחבת הכנף האחורית, באופן מהיר ומדויק. גם מערך המתלים עבר תכנון מחדש כדי להתאים לבסיס הגלגלים הארוך יותר.
לדברי ד"ר וולפגנג אולריך, מנהל חטיבת המרוצים של אודי, המטרה עם המכונית החדשה היא להסתער על הכתר גם ב-2009, בסדרה כולה כמו גם במירוץ הלה-מאן עצמו (13-14 ביוני השנה).
אנחנו יכולים לומר כי פיז'ו ואסטון מרטין יעשו הכל כדי למנוע זאת מאודי.
לכתבה זו התפרסמו תגובות
תגובה חדשה