בין שלל הדיווחים על מכירות יורדות ב-2008, הונדה יכולה לזקוף את הראש בגאווה. מכירות הקבוצה עלו ב-2008 לעומת 2007 שהיתה שנת-שיא עבור הונדה, וקבעו שוב שיאים חדשים – הן בתחום המכוניות והן בתחום האופנועים. בעיקר מרשימים המספרים בתחום הדו-גלגלי, שם הונדה היא המובילה העולמית הבלתי-מעורערת. ב-2008 מכרה הונדה לא פחות מ-15,126,000 כלי רכב דו-גלגליים ברחבי העולם, גידול נאה של 12.2%. בתחום המכוניות הגידול פחות משמעותי: מותגי הונדה ואקורה מכרו יחד 3,783,000 מכוניות, גידול צנוע של 0.4% – אך מספיק כדי לקבוע שוב שיא חדש.
בין ההצלחות הבולטות של הונדה בעולם: ביפן, הג'ז (המכונה של פיט) היתה המכונית הנמכרת ביותר ב-2008. האקורד היא שניה בטבלת מכירת מכוניות נוסעים בארה"ב (אחרי טויוטה קאמרי) והסיוויק רביעית. ה-CR-V הוא רכב הפנאי הנמכר ביותר בארה"ב, זו השנה השניה ברציפות. בישראל היתה 2008 שנה מצויינת להונדה, עם גידול של 32% במכירות, ומיקום חמישי בדירוג המותגים לעומת מקום שמיני בלבד ב-2007. הסיוויק עלתה מהמקום השביעי לשלישי בטבלת המכירות בסגמנט המשפחתיות (ולמעשה גם בדירוג המכירות הכללי), והאקורד היתה שניה בין המשפחתיות הגדולות לעומת מקום שלישי ב-2007.
לקראת 2009, החידוש העיקרי של הונדה הוא האינסייט ההיברידית החדשה, שהוצגה זה עתה בתערוכת דטרויט בגרסת ייצור סופית.

הונדה אינסייט בדטרויט