סדנת 'אדאג' (EDAG) הגרמנית למי שאינו מכיר, הינה יצרנית חלפים העוסקת גם בפיתוח ויעוץ לענף הרכב. מדי שנה מגיעה הסדנה לתערוכת ז'נבה כשבאמתחתה מכונית, איך לומר... מעט שונה. בשנה שעברה למשל, הציגה הסדנה את פרשנותה לרולס רוייס נוחה, שנה קודם לכן היה זה שילוב של טנדר ורכב פנאי בעל מוטיבים ימיים ולפני כן – מכונית ספורט עם קבינת שינה. הפעם מגיעה הסדנה עם מכונית חשמלית המיוצרת מבזלת.כן, רבים מכם אולי מרימים גבה בתימהון, אך סיבי בזלת משמשים כמרכיב חסין אש בחליפות הגנה של כבאים ונהגי מרוצים ובתרכובות קלות כמו חצובות צילום. על פי קברניטי הסדנה הבחירה בסיבי הבזלת נבעה בעיקר בשלו העובדות כי הם ניתנים למחזור מלא והם מקנים את אותו חוזק ומשקל קל כמו של סיבי פחם, אך בעלות נמוכה יותר. בנוסף, בזלת נמצא בכל מקום בו קיים הר געש (פעיל או רדום) ולפיכך מדובר במלאי כמעט אינסופי של חומר גלם.

מכונית הקונספט של אדאג עונה לשם 'לייט קאר - אופן סורס' (Light Car - Open Source) ובקרביה נמצא מנועים חשמליים החבויים בגלגלים. אנשי הסדנה אינם מרחיבים אודות נתוני ההספק של המכונית (בכל זאת צריך להשאיר משהו לבאי התערוכה), אולם הם כן מדווחים כי טווח הנסיעה עם מצברי הליתיום-יון עומד על 150 ק"מ בין טעינות.

ואם כבר נגענו בנושא החשמל נציין כי במעטה המכונית שולבו נורות OLED – נורות לד אורגניות הפולטות אור כאשר עובר בהן זרם חשמלי. לטענת אדאג כך ניתן להעביר הודעות ומסרים לשאר משתמשי הכביש. כמו למשל הודעת "שמור מרחק" לרכב הנמצא מאחור.

ממדיה של הלייט קאר קומפקטיים למדיי; 400 ס"מ אורך ו-170 ס"מ רוחב. בדומה לסקודה פאביה למשל. בסיס הגלגלים לעומת זאת, אינו אופייני לקטגוריה שכן עם 290 ס"מ מציגה הלייט קאר ממדים הדומים לאלה של אודי A8. המרווחים מכך הם כמובן חמשת הנוסעים הזוכים למרחבים כמעט אינסופיים בתוך מכונית עירונית.