סדנת השיפורים האמריקנית הנסי (Hennessey Performance Engineering בשמה המלא, HPE בקיצור) רוכשת מזה שנים את לקוחותיה על-פי הנוסחה העתיקה המוצלחת האומרת: כמה שיותר – עדיף. בטקסס לבטח יאהבו יותר את ההשוואה לאמרה "מה שלא הולך בכוח, הולך באלימות" ויצירתה האחרונה של הסדנה בהחלט משקפת את הרעיון. השברולט קאמארו נראית בהחלט כמכונית שרירים אמריקנית ראויה, אבל טרם הושקה גרסה באמת, אבל באמת חזקה; בהיצע קאמארו כיום שתי גרסאות: V6 בנפח 3.6 ליטר עם 300 כוח-סוס ו-V8 בנפח 6.2 ליטר עם 422 כוח-סוס (גרסת ה-SS).
בעיה זו מטופלת אצל הנסי ביסודיות וכבסיס הושתל בחזית ה-HPE700 מנוע ה-V8 בנפח 6.2 ליטר בעל מגדש-העל מהקורבט, שמציע במקור 647 כוח-סוס בהחלט מכובדים. אנשי הנסי כיילו את המנוע מחדש כך שייצר – בגרסת "הבסיס" שלו – 705 כוח-סוס. המומנט מטפס כאן מ-61.6 קג"מ לכדי 99 (!!) קג"מים מקפלי אספלט. הכוח מועבר אל הגלגלים האחוריים באמצעות גיר ידני בעל 6 מהירויות.
עבור חובבי הכוח המכורים באמת מציעים בהנסי לוותר על הקומפרסור ולהתקין במקומו צמד מגדשי טורבו המעלים את ההספק ל-850 או אף ל-1,000 כוח-סוס, תלוי בגרסה.
כמובן שמלאכת השיפור וההתאמה לא מתסיימת בתוספת כוח למנוע בלבד. בסדנה מפורק הרכב לגורמים, המרכב מקבל אינספור חיזוקים, מערכות המתלים והבולמים מוחלפות בעמידות וקרביות יותר, הבלמים הוחלפו במחוזקים (6 בוכנות לקליפר מלפנים, 4 לקליפר מאחור – בלמים קרמיים הם אופציה), הגלגלים גדלו (חישוקי 19") וכמובן שגם הקוסמטיקה לא הוזנחה. בכדי לעמוד במהירויות הגבוהות מאוד אליהן מסוגל הקאמארו המשופר – 325 קמ"ש ב"גרסת הבסיס"... – התווספו ספויילרים מלפנים ומאחור (מסיבי פחמן), כונסי אוויר בחזית ובצדדים ואף – בהזמנה מיוחדת – סבכה קדמית הכוללת חיפויים המסתירים את הפנסים.
המחיר עבור "גרסת הבסיס" מתחיל בכ-109,000$ כאשר בתוכו כלול יום הדרכה בכביש ובמסלול.