אחת התוצאות של השקת דגמי רנו קנגו החדשים (ארוך וקצר) היא השינוי באתרי הייצור. כך למשל, יעבור ייצור הקנגו הוותיק והפופולארי בשוק המקומי למרוקו. משם הוא ימשיך להגיע לשווקים אירופאים מסוימים וזה כולל גם אותנו. זה אומר גם שחברת קרסו, נציגת רנו, עשויה להיות היבואנית הראשונה בארץ שתביא מכונית ממרוקו. בקרסו שואפים להמשיך בשיווק הקנגו בארץ אבל הנושא עדיין לא נסגר סופית בגלל סוגיית המחיר - בין היתר בגלל שהמפעל המרוקאי אינו קרוב לים ודורש שינוע יבשתי ארוך.
אבל, באם הכל יתנהל כשורה הרי שכבר ב-2009 נראה כאן את הקנגו המרוקנית שאמורה להיות זהה לקנגו שהכרנו עד כה. כדאי לזכור שהשנה נראה לראשונה בארץ גם מכוניות רנו מתוצרת קוריאה ורומניה, כך שהמהלך משתלב היטב ברב-לאומיות של המותג הצרפתי בארץ.
בכל מקרה, לפחות כרגע נראה שיבואני רנו יביאו השנה גם את הקנגו החדש בגרסה הארוכה, אך הם לא מתכוננים לייבא לכאן את הגרסה הקצרה וגם לא את גרסת הבי-בופ האופנתית.

הכל על רנו קנגו