על הקרייזלר PT-Cruiser ניתן היה לומר מזה שנים שהשמועות על מותה היו מוקדמות מדי. בפעם האחרונה ש"נסתם עליה הגולל" היה בסוף 2007 וכפי שכולנו יודעים – זה עוד לא קרה.
עתה, וגם את זה כולנו יודעים – הזמנים השתנו עבור יצרניות הרכב באמריקה ונעשו גרועים עוד יותר מהתחזיות הקודרות ביותר שלהן.
הנהלת הקונצרן הנאבק על הישרדותו הודיעה כי בקיץ הקרוב תרד גם ה-PT-Cruiser מן ההיצע – המכונית השביעית ש"מקוצצת" מאז 2007, השנה בה יצאה דיימלר מהקונצרן והבעלות עברה לסרברוס. ה-PT-Cruiser מיוצרת במפעל קרייזלר בטולוקה, מקסיקו.
לפני ה-PT-Cruiser היו אלו גרסת הקבריולט שלה, הדודג' דוראנגו, הקרייזלר פסיפיקה והאספן, הדודג' מאגנום סטיישן והקרייזלר קרוספייר שנאלצו להיגרע מן ההיצע מסיבות של צמצומים וחוסר כדאיות כלכלית.
בקרייזלר מנסים עדיין למצות את האפשרות של מכירת כל פס הייצור של ה-PT-Cruiser בשלמותו, כמותג, מול רוכשים פוטנציאליים מסין, קוריאה או יפן, אך כרגע אין קופצים על המציאה.
כאשר השיקה קרייזלר את המשפחתית-רטרו המהפכנית בעיצובה, ה-PT-Cruiser, בשנת 2000 היא לא רק התקבלה בהתלהבות בשל הקונספט השונה והאמיץ; בדיעבד התברר כי ה-PT-Cruiser החלה את גל הרטרו המצליח, שבמידה רבה מצליח עד עצם היום הזה (ודי להיזכר במוסטאנג ובקאמארו החדשות).
ב-2001 מכרה קרייזלר כ-145,000 מהמשפחתית-רטרו הקומפקטית; בשנת 2008 היו אלו פחות מ-51,000 PT-Cruiser שנמכרו.

לכל המידע על הקרייזלר PT-Cruiser באתר