מותג היוקרה אינפיניטי מבית קבוצת ניסן פתח היום (ב') רשמית את אולם התצוגה בתל אביב והחל לקבל הזמנות. אולם התצוגה בבית קסטיאל עוצב על פי דרישות מפורטות של היצרן בהשקעה של מאות אלפי שקלים, אם כי הוא מהווה משכן זמני, עד שהחברה תעבור לאולם הקבוע שלה - גם הוא בהרצליה. החברה כבר ערכה כמה עשרות נסיעות מבחן ללקוחות ומדווחת על מספר הזמנות סגורות. החברה משווקת בשלב הראשון ארבעה דגמים, שכל אחד מהם מוצע בשתיים או שלוש חבילות גימור ואבזור.
מחיר הבסיס של מכונית הספורט-סדאן G37 עם מנוע V6 בהספק 320 כ"ס ותיבה אוטומטית בת 7 מהירויות עומד על 325 אלף שקל. רמת הגימור GT, שכוללת תוספות פאר ואבזור פנימי תעלה עוד 24 אלף שקל ואילו חבילת S הספורטיבית תוסיף למחיר הבסיס 36 אלף שקל. בחבילת הספורט כלולה שלדה מתוחכמת וספורטיבית עם היגוי אקטיבי לארבעת הגלגלים, דיפרנציאל מרכזי ננעל, מתלי ספורט מוקשחים ועוד.
אינפיניטי בארץ – נפתח אולם תצוגה
צילום: מנהל
דגם הקופה המבוסס על ה-G37 מוצע במחיר בסיס של 380 אלף שקל, כולל חבילת מולטימדיה ותוספות נוספות. חבילת האבזור המפוארת יותר "GT" מוסיפה 19 אלף שקל למחיר ואילו חבילת הספורט S, שדומה לזו של הסדאן, תוסיף למחיר הקופה הבסיסית עוד 36 אלף שקלים. הקופה והסדאן יוצעו למעוניינים גם עם תיבת הילוכים ידנית.
אינפיניטי בארץ – נפתח אולם תצוגה
צילום: מנהל
רכב הכביש-שטח EX, שמיועד להתחרות בב.מ.וו X3 ושות', מצויד באותו מנוע ותיבת הילוכים ומגיע ארצה ברמת אבזור תקנית מקיפה מאד במחיר של 375 אלף שקל. מי שירצה את חבילת ה-GT, שכוללת בין השאר מזגן אחורי נפרד ועוד, יוסיף 24 אלף שקל.
אינפיניטי בארץ – נפתח אולם תצוגה
צילום: מנהל
את המבחר חותם רכב השטח הענק "FX" שיוצע בגרסת F37 עם מנוע V6 ברמת אבזור גבוהה ובמחיר בסיס של 459 אלף שקל. הרכב יוצע גם בגרסת S ספורטיבית, שכוללת בין השאר גלגלים גדולים יותר ומערכת מתלים עם שיכוך אלקטרוני אקטיבי בתוספת של 30 אלף שקל.
מי שירצה את גרסת העל FX50 עם מנוע V8 ותוספת של 50 כ"ס, יקבל אותה עם מתלים אלקטרוניים וכל התוספות במבחר במחיר עגול של 600 אלף שקל.
אינפיניטי בארץ – נפתח אולם תצוגה
צילום: מנהל
החברה צפויה להתחיל את השיווק הפעיל הרשמי לקראת סוף החודש. העיתוי להשקה בישראל מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים הבין לאומי של המותג אינפיניטי, שנמצא כיום בשלבי השקה מתקדמים במדינות שונות באירופה.
לאתר גלובס