בתערוכת דטרויט, שתיפתח בעוד מספר ימים, תשיק ביואיק את הלה-קרוס הבאה. המכונית הכל-חדשה ממשיכה את דרכה של האינוויקטה קונספט שהוצגה בבייג'ין לפני כ-8 חודשים, בעיקר בעיצובה הבהחלט ראדיקאלי ומעניין. השם אינוויקטה יחזור אל מגירות ההיסטוריה של ביואיק (ביואיק אינוויקטה היתה סדרת מכוניות שיוצרה בשנות ה-50'-60') ויחכה לקאמבק מאוחר יותר כאשר כפי שכבר היה ידוע בשעתו, מדובר בממשיכת דרכה של הלה-קרוס. למעשה ניתן לומר כיום שהאינוויקטה קונספט היתה גרסה כמעט בשלה לייצור של הלה-קרוס החדשה ומתבססת על אותה הפלטפורמה עליה מתבססת האופל אינסיניה (אפסילון 2) עם התאמות נדרשות.
הלה-קרוס החדשה תשמור על ממדים כמעט זהים לדגם היוצא (גxרxא 149.7x185.8x500.3 ס"מ בחדשה): האורך מצטמק בכ-3 ס"מ, הגובה גדל בכ-4 ס"מ וברוחב ההבדל הוא מ"מ ספורים. בסיס הגלגלים התארך בכ-3 ס"מ. מה שתפח בהחלט הוא המשקל; הדגם הבסיסי (3.0 ליטר הנעה קדמית) שוקל כמעט 1.8 טון – יותר מגרסת ה-5.3 ליטר V8 היוצאת! גרסאות ההנעה הכפולה עוברות את ה-1.9 טון משקל עצמי.
הלה-קרוס תוצע בגרסאות הנעה קדמית או הנעה כפולה קבועה עם היצע של שני מנועים חדשים לבחירה, בשלב ראשון, שניהם בתצורת V6. הראשון בנפח 3.0 ליטר עם 255 כוח-סוס והשני בנפח 3.6 ליטר ו-280 כוח-סוס, בשני המקרים מעבירה תיבה אוטומטית בת 6 מהירויות את הכוח אל הגלגלים. כרגע – בניגוד לדגם היוצא – אין V8 בהיצע.

לדפי ביואיק באתר