לשוטרי גרמניה יש פורשה 911, לכחולי המדים האיטלקים יש למבורגיני גאיירדו ולשוטרי בריטניה יש... מיצובישי איוו 10. כן, למשטרת דרום יורקשייר שבאנגליה יש מסורת בת מספר שנים, בה גרסאות-העל של מיציבושי נצבעות בכחול וצהוב (צבעי המשטרה) ומוכנסות לשירות פעיל. הפעם מדובר בדור האחרון של מיצובישי איוו.אין טעם לברוח, סביר להניח שאיוו 10 מהירה יותר מהפיאסטה שלקחת מחברת ההשכרה
ניידת האיוו 10 החדשה המצטרפת לכוחות השיטור של דרום יורקשייר, אינה נמצאת שם לבד, היא חוברת לדגמי איוו 8 ו-9 שתחת צמיגיהן לא מעט מרדפים, סחיפות, החלקות וירטואוזיות כמו גם פושעים אומללים. פרטים טכניים אודות הניידת לא נמסרו מלבד היותה מצוידות בתיבת הילוכים אוטומטית רובוטית (SST בלשון מיצובישי – ר"ת: Sport Shift Transmission) ובכל טוב אלקטרוני הכולל למשל, מערכת אוטומטית לזיהוי לוחיות רישוי.
מיצובישי איוו 10 למשטרה
צילום: מנהל
אם אתה רואה את הפרצוף הזה במראה, לא כדאי לך לברוח
מעבר ליכולת המרדף הגבוהה (300 כ"ס, 6.3 שניות מאפס ל-100 קמ"ש ו-250 קמ"שים מרביים באיוו 10 "הרגילה"), ניידת האיוולושן מהווה גם מקור הרתעה. במיוחד אם היא מפתיעה בגיחה משם מקום מאחור. בואו נאמר כי לא נופתע אם חלק מהעבריינים ייכנעו עוד בטרם שוטר האיוו ילחץ על דוושת התאוצה.

לדפי מיצובישי בקטלוג 'אוטו'