עוזי מור מנכ"ל חברת מאיר, יבואנית וולוו, הונדה ויגואר, מספר שהמגעים לגבי יבוא מכוניות 'טאטא' לארץ עדיין נמשכים למרות שהחלטה עדיין אין. לפי מור ויענקל'ה שחר, נשיא מאיר, בטאטא מחזרים אחריהם ורוצים לראות אותם כנציגי החברה ההודית בישראל. ברור שבמאיר יכולים להיעזר במותג עממי שיתמקם מתחת להונדה, אך כפי שסיפרנו בעבר על המותג טאטא מתחרה גם קבוצת 'אלדן'. כמו שהסבירו לנו בעבר אנשי טאטא, אלדן נתפסה בשלבים מסוימים כפיבוריטית בגלל רצונה להעלות במהירות כמות גדולה של מכוניות לכביש. אבל מעניין לראות שלפי מאיר המרוץ על ייצוג היצרן רחוק מסיום.

"אנחנו צריכים להחליט", מסביר מור, "אנחנו לא יכולים לקחת יותר מדי מותגים ואנחנו גם בוחנים את השוק הסיני בעניין רב ומנהלים גם שם מגעים. אנחנו מחפשים פיתרון כולל שיביא לנו גם מכוניות עממיות אבל גם כלים לתחום הכבד יותר כמו אוטובוסים ומשאיות . וכאשר מדובר בסינים אנחנו בהחלט מחפשים פתרונות אותם נתחיל לשווק קודם בארצות הבלקן ורק אחרי כן נחשוב על הארץ." מעניין.