אחרי 41 שנים מעבירה חברת מאיר את המוסך המרכזי שלה מפתח תקווה לאתר חדש ומודרני ביותר בראשון לציון. וברוח ימים אלה הוא כמובן נקרא 'מרכז שירות' ולא 'מוסך מרכזי', וכולל מסלולים מיוחדים, יועצי שירות ודיווח ממוחשב על מצב הרכב בכל עת.ואולם מעניינת לא פחות הייתה התייחסות בכירי חברת מאיר למצב הנוכחי בשוק הרכב. עוזי מור, מנכ"ל החברה, הסביר שבמאיר מצפים שהיקף המכירות בשוק הרכב הישראלי יקטן ב-20%-25% לאזור ה-150,000 מכירות בשנה ב-2009. "הקיטון," כך מור, "יהיה בעיקר בתחום הליסינג כאשר בתחום הפרטי הירידה תהיה קטנה מאוד. לכן אנחנו מניחים שאצלנו, בגלל ההתבססות על השוק הפרטי, הירידה תהיה מתונה אם בכלל. הונדה נהנתה משנת שיא ב-2008 עם 13,000 מכוניות השנה ואנחנו מצפים לכמות דומה בשנה הבאה".

אורי גלבוע, מנכ"ל חטיבת המכוניות הפרטיות של מאיר, הפגין אופטימיות גדולה יותר "נתח השוק של הונדה עומד על כ-7% והוא לא יקטן בשנה הבאה. וולוו תמסור השנה 1,100 מכוניות. אנחנו משיקים את ה-60XC ב-2009 ומצפים לגדול ל-1,400 מכוניות בשנה הבאה. יגואר תסיים את השנה עם 130 מכוניות והיא תמכור כ-100 מכוניות בשנה הבאה".
מכירות הונדה בישראל אמורות לקבל דחיפה משמעותית עם השקת האינסייט ההיברידית שתצטרף להיצע המקומי בחודש אפריל השנה. האינסייט אינה מחליפה אף דגם וגלבוע צופה מכירת 1,500 מכוניות כאלה בשנה. וגם אם חלק מסוים יגיע מלקוחות הסיוויק ההיברידית שנמכרת בקצב של 1,000 לשנה, עדיין רוב המכירות יתווספו לכמות הנוכחית. תנופה נוספת אמורה להגיע מכיוונה של הג'אז החדשה שגם אותה תשיק הונדה בתחילת השנה. ואם לא די בכך בסוף השנה צפויה הונדה להשיק קופה היברידית שלא תהיה יקרה.
לדפי הונדה בקטלוג 'אוטו'
לדפי וולוו בקטלוג 'אוטו'
לדפי יגואר בקטלוג 'אוטו'