לא, האותיות GTR הפעם לא מתייחסות למכונית ההיא של ניסאן. זהו חלק מהכינוי לאודי R8 שעברה מטמורפוזה בידי סדנת PPI Automotive designs (הגרמנית, מיותר אולי לומר). הכינוי המלא הוא PPI Razor GTR, ואם במקרה לא ידוע לכם אזי Razor הוא "תער" באנגלית. ואכן, ה-R8 הסופר-דופר-היפר-משופרת הזו בהחלט עברה השחזה כדבעי. את כל השיפורים אפשר לקנות בנפרד מהמדף של הסדנה, אבל ה-Razor מהווה חלון-ראווה מרשים עם שילוב של כל מה שרק אפשר. המנוע קיבל תוספת של מגדש-על, מסנן אוויר חדש, מערכת פליטה מפלדת אל-חלד ומפת הצתה חדשה. ההספק קפץ ל-580 כ"ס, וכאשר מצרפים זאת לדיאטה חריפה – לא פחות מ-250 ק"ג – התוצאה בהחלט חיובית, במלים עדינות: 0 ל-100 ב-3.7 שניות ומהירות מירבית של 332 קמ"ש.
מרכב חדש ומורחב, עשוי חומרים אקזוטיים ומתוכנן במנהרת רוח, אחראי להופעה הדרמטית ולחלק ניכר מהחסכון במשקל. בתחום השילדה נמצא חישוקי "19 קדמיים ברוחב "10 עם צמיגי 255/35, ומאחור – חישוקי "20 ברוחב "11.5, עם צמיגי 325/25. מערכת הבליהמ מיוצרת על-ידי PPI וכוללת קליפרים מוגדלים בעלי 6 בוכנות, דיסקים בקוטר 380 מ"מ מלפנים ו-356 מ"מ מאחור. המיתלים מגיעים מ-KW שסיפקה בולמי קוילאובר חדשים, מותאמים למערכת הגבהה הידראולית אשר מוסיפה 4.5 ס"מ למרווח הגחון בעת הצורך.
פנים המכונית לא הוזנח, כמובן, עם ריפודי עור נובאק וגימור מיוחד הכולל שפע של קרבון.
התמונה הראשית מראה את ה-Razor GTR כפי שהיא מוצגת בימים אלה בתערוכת אסן שבגרמניה.