סדרה S הנוכחית של מרצדס נמכרת מאז 2005 ובהצלחה רבה. עת הושקה התמקמה מיד במקומה הטבעי של כל סדרה S חדשה – בראש פירמידת מכוניות הפאר בעולם, משמשת נקודת התייחסות למתחרות. המתחרות – בראשן ב.מ.וו סדרה 7 ואודי A8 – לא בדיוק התכוונו לשבת בטל וחשיפת סדרה 7 הכל-חדשה מבית ב.מ.וו זה מכבר (ששיווקה יחל עוד לפני סוף שנה זו) כמו גם התוכניות להציע ב-2010 A8 חדשה דרבנו את אנשי מרצדס לבצע מתיחת פנים, שדרוג ועדכון מתחייבים ל-S שלהם, על-מנת להשאירה תחרותית כראוי גם בשנתיים-שלוש הקרובות.
בצילומים בלעדיים שהביאו לנו אנשי האתר www.autoscoop.biz ניתן לראות שתי גרסאות של סדרה S המעודכנת בעת ניסויים בכבישים ציבוריים בגרמניה, כאשר חלק מאמצעי המדידה והבחינה החיצוניים ניתנים לזיהוי על המכוניות. ממה שניתן להבחין בתמונות עיקר השינוי בעיצוב החיצוני נמצא ביחידת ה'גריל' הקדמי שעוצבה מחדש. בנוסף, הפנסים האחוריים המוכרים הוחלפו בפנסי LED מתקדמים, הפנסים הקדמיים הוחלפו גם כן וכוללים טכנולוגיית LED (מכוסים בחלקם בנייר הדבקה להסתרה), הפגושים – מלפנים ומאחור – עוצבו מחדש עם פתחי יניקת אוויר שונים ובפנים בוצעו נגיעות עיצוב קלות.
ה-S-Class הבאה אמורה להיחשף במהלך 2009 כאשר העדכונים האמורים מתייחסים גם לגרסאות ה-AMG החזקות. הגרסה המעניינת ביותר – ואולי גם החשובה ביותר, לפחות תדמיתית – בסדרה S הבאה היא ללא ספק ה-S400 Blue Hybrid המונעת במנוע בנזין הנתמך במנוע חשמלי ואמורה להציע ביצועים מעולים עם צריכת דלק נמוכה - קרוב ל-13 ק"מ לליטר.

הכל על סדרה S הנוכחית