ספורטיבי, קיצוני, תכליתי ועם עיצוב מקורי – כך מגדירים בב.מ.וו את אופנוע הקונספט Lo Rider שנחשף בימים אלו מעל לבימות תערוכת האופנועים הבי"ל במילאנו, איטליה.
ב.מ.וו-אופנועים נמצאת בעיצומו של הליך רענון ההיצע שלה או אפילו "המצאה מחדש" שלו, עם שינוי גישה בבניית דגמיהם והליכה אל עבר הקיצוני, הספורטיבי והמתקדם יותר. דוגמא טובה לכך הם דגמי 2009 שהושקו זה עתה ושכבר ממש לא דומים למה שרובנו מקשרים עם ההגדרה "אופנוע ב.מ.וו". ב-Lo Rider הדגש הוא על טכנולוגיה חשופה, מינימליזם וכוח. הרבה ממנו, למרות שלא נמסרו נתונים טכניים למעט שימוש במנוע הבוקסר המוכר של החברה בנפח 1.2 ליטר (למרות שזה מכבר הוצג מנוע 1.3 ליטר מתקדם ומודרני יותר). גם את נושא הביצועים השאירו בב.מ.וו לניחושים.
בניגוד ל'קאסטומים' או אופנועי 'רודסטר' עירומים אחרים, כאן – על-פי ב.מ.וו – הושם דגש מרכזי על ביצועים, אחיזה והתנהגות ספורטיבית ברמות הגבוהות ביותר. לרוכב מובטחת תנוחת רכיבה נוחה ונינוחה מחד, בין היתר הודות למושב הנמוך ולכידון הרחב. הקונספט הושק עם מגוון מושבים, מערכות מפלט, יחידות תאורה וצביעות לבחירה, כך שכל לקוח יוכל לתפור את אופנועו על-פי מידותיו.
ה-Lo Rider מוגדר אמנם כקונספט, אך ממידע לא רשמי ככל הנראה שגרסת ייצור תגיע אל אולמות התצוגה כבר במהלך 2010.