אפשר (וצריך) לומר הרבה דברים על טעמן הויזואלי של סדנאות-השיפורים הגרמניות, אבל לפחות הן פעילות מאד ומצליחות לספק לנו חדשות משעשעות מדי שני וחמישי. הפעם זהו תורה של AC Schnitzer לעשות זאת, והקורבן התורן הוא ה-X6 של ב.מ.וו. מדובר במכונית שנקודת-המוצא העיצובית שלה איננה בדיוק עוצרת-נשימה, בלשון המעטה; לגבי התוצאה אחרי טיפול שניצר, תחליטו לבד. אנשי שניצר מכנים את ה-X6 הזה "פלקון", כינוי שהעניקו קודם לכן ל-X5 שעבר טיפול דומה. בצד הויזואלי, השינוי הבולט ביותר הוא הרחבת מפשקי הגלגלים, בשיעור ניכר: 7 ס"מ מלפנים, 8 ס"מ מאחור. הרכב עבר ניסויים מקיפים במסלול נורבורגרינג, מספרת שניצר, כדי לוודא שהוא מתנהג יפה במהירויות גבוהות. סיוע אוירודינמי לכך מגיע משלל תוספות חיצוניות. יש גם חישוקי "22, צמיגים במידה 295/30 מלפנים ו-335/25 (!!) מאחור, שפע חלקי אלומיניום וקרבון בתא הנוסעים, הגה של שניצר, צביעה ייחודית... הבנתם את הפרינציפ. אפשר גם לבחור בשיפורי מנוע, אותם מציעה שניצר לגרסאות הדיזל של ה-X6.
שניצר תציג את ה-X6 פלקון בתערוכת SEMA, אם אתם חשים צורך עז לראות אותו מקרוב...