צ'לנג'ר עם 600 כ"ס נשמע טוב, נכון? למרבה הצער, מדובר, לפחות בינתיים, במכונית קונספט בלבד, אשר הוכנה על-ידי דודג' עבור תערוכת השיפורים (אוקיי, אפשר לקרוא לה בשקט "תערוכת צעצועים") SEMA שתתחולל בלאס-וגאס בעוד כשלושה שבועות. תערוכה זו מיועדת בראש וראשנה לחברות Aftermarket המשווקות ערכות שיפורים ותוספות מגוונות להפליא; אבל כל היצרנים האמריקניים (ולא רק הם) מנצלים את ההזדמנות כדי להראות מה ניתן לעשות עם רכביהם – לעתים קרובות באמצעות מחלקות האבזרים והשיפורים הפנימיות שלהם-עצמם.
תערוכת SEMA: דודג' (1)
צילום: מנהל
הצ'לנג'ר SRT10 הוא דוגמה מצויינת. בנוסף לצעד הטריביאלי של לקיחת מנוע 8.4 ל' V10 של דודג' וייפר ושתילתו בתא המנוע של הצ'לנג'ר – מקום לא חסר שם – קיבל הצ'לנג'ר הלוהט בלמים ומיתלים משודרגים, תא נוסעים ספורטיבי יותר, צביעה באדום-לוהט ומכסה מנוע כולל כונס שמיועד להזכיר לנו את ה"המי קודה" המיתולוגית מ-1970.
תערוכת SEMA: דודג' (1)
צילום: מנהל
פליימות' 'המי קודה' מ-1970. ההשראה

את מה שקורה כאשר לוחצים על הגז אפשר לראות בתמונות, וכל שנותר לנו לעשות הוא לבקש מדודג' לייצר באופן סדרתי את היצירה הזו – במיוחד אם הווייפר אכן תמכר לגורם חיצוני. נכון שעכשיו לא בדיוק הזמן למפלצות זוללות-דלק, אבל הי, מחירי הבנזין יורדים אז אולי יש על מה לדבר...