תערוכת הרכב של דיני פתחה את שעריה ב-8.10, ובעוד רוב המוצגים שם אינם חדשים או מעניינים עבורנו, מצאנו פה ושם משהו שלכד את עינינו. כמו למשל גרסה זו של הטנדר L200 (המוכר אצלנו כהאנטר, אך באוסטרליה מכונה טרייטון). מיצובישי-אוסטרליה מכנה את הטרייטון הזה TMR, ראשי תיבות של Team Mitsubishi Ralliart, סדנת השיפורים הצמודה שם, ומגדירה אותו קונספט בשלב זה. ה-TMR מצוייד במנוע דיזל 3.2 ל' שאנו מכירים מהפאג'רו, ואשר מוצע עם הטרייטון באוסטרליה בנוסף למנוע ה-2.5 ל' שאצלנו מגיע עם ההאנטר (ובאוסטרליה אפשר לבחור גם בין שני מנועי בנזין). טיפול שהוענק למנוע העלה את ההספק מ-160 ל-180 כ"ס, בעוד המומנט עלה בשיעור מרשים עוד יותר, מ-35 קג"מ ל-45.9 (!). עוד זוכה הטרייטון המשופר לבולמי זעוזעים משופרים מתוצרת קוני, חישוקי "18 עם צמיגי פירלי סקורפיון במידה 255/55, ובלמים קדמיים משודרגים עם דיסקים מוגדלים, קליפרים בעלי 4 בוכנות (המקוריים בעלי בוכנה אחת בלבד) ורפידות פרודו מיוחדות. תא הנוסעים זוכה לריפודי עור מיוחדים ועוד תוספות, ביניהן מערכת שמע רבת עוצמה מתוצרת אקליפס (כולל ממשקי USB ו-iPod ותקשורת בלוטות' מובנית).
דווקא את העיצוב של רכב-הקונספט כן יכולים האוסטרלים לרכוש: מדובר בתוספת המתלבשת על הארגז, כולל כיסוי ננעל, ומיצובישי מציעה גרסה שכזו – אותה היא מכנה Fastback – על בסיס הטרייטון הרגיל.