לג'נרל-מוטורס לא חסרות סיבות להכנס לדיפרסיה, כך שלא פלא שמפעם לפעם היא גם מחפשת סיבה לחייך. גרסת העל של השברולט קורבט, ה-ZR1, היא לכל הדעות סיבה טובה לחייך – ועכשיו האמריקנים מחייכים עוד יותר לאחר ש-GM פרסמה מספר נתונים חשובים אודות מכוניתה המהירה והחזקה ביותר אי פעם. על המנוע המוגדש עם 638 כ^ס (לפי הספירה האמריקנית) כבר דיברנו בעבר, אבל עכשיו אנחנו יודעים במדוייק – אם להשתמש בלשון העם – איך היא פותחת וגם כמה היא סוגרת. לפי הנתונים הרשמיים שהתפרסמו אתמול, הקורבט ZR1 מגיעה מ-0 ל-60 מייל/שעה ב-3.4 שניות, ל-100 מייל/שעה ב-7.0 שניות, ולרבע-מייל (כ-400 מ') בתוך 11.3 שניות. המהירות המירבית המוצהרת היא 330 קמ^ש. כמו כל העולם בערך, אמת-המילה מולה מבצעת שברולט השוואות היא הפורשה 911 טורבו. למעט נתון ה-0-60, בו ההנעה הכפולה של הפורשה מאפשרת לה להשתוות ל-ZR1 (כאשר מדובר בגרסה האוטומטית, המעט זריזה יותר). מכאן ואילך הקורבט כבר מהירה יותר, ומה שלא פחות חשוב: זולה יותר. מחיר הבסיס של ה-ZR1 בארה^ב התפרסם גם הוא אתמול, ומדובר בנתון צנוע של 103,000 דולר – לפני תוספות כמו מס זלילת-דלק (כן, יש בארה^ב דבר כזה) שמוסיף למחיר עוד 1,700 דולר, ואולי עוד אלף-אלפיים דולר פה ושם. זה עדיין כסף קטן יחסית ל-911 טורבו, שמחיר הבסיס שלה בארה^ב הוא כ-126,000 דולר. השוואה מעניינת יותר היא מול הדודג' וייפר, שזולה מה-ZR1 בכ-20,000 דולר ומציעה הספק קרוב, 600 כ^ס. אבל גם הדודג' איטית במקצת מהקורבט שעירת-האשכים: נמדדו לה זמנים של 3.5 שניות מ-0 ל-60 מייל/שעה, 7.6 שניות מ-0 ל-100 מל^ש, ומהירותה המירבית 'רק' 325 קמ^ש... אנחנו, למען האמת, היינו מסתדרים גם עם זה.