בסוף שבוע זה ישתתפו שלוש מכוניות פולקסווגן שירוקו במירוץ 24 השעות השנתי של נורבורגרינג, בקבוצה רשמית מטעם היצרן. תהיה זו טבילת-אש מוקדמת עבור הדגם החדש, שמטרתה העיקרית היא יחסי-ציבור. לרגל האירוע, ולכבוד מפגש פולקסווגן-אודי השנתי ב-Worthersee שבאוסטריה הנערך בימים אלו, הכינה פוקלסווגן גרסה חוקית לכביש וקרבית למהדרין של אותן שירוקו-מירוץ: GT24. בנוסף למנוע TFSI שמפיק 325 כ^ס משני הליטרים שלו, זוכה השירוקו לשינוי דרמטי בהופעה (ומן הסתם בהתנהגות) בזכות הארכה משמעותית של 23 ס^מ, הרחבה של כ-6 ס^מ (כדי לאפשר מפשקי גלגלים מורחבים בהתאם) והנמכה של 7.5 ס^מ. בולמי הזעזועים המתכווננים מגיעים מתחום המירוצים, כמו גם חישוקי ה^18 המכילים דיסקים קדמיים ענקיים שבקוטר 362 מ^מ עם קליפרים בעלי 6 בוכנות. תיבת ההילוכים היא DSG בת 6 מהירויות, עם שינויים ביחסי ההעברה וחיזוקים מתבקשים; הדיפרנציאל מוגבל החלקה כדי לאפשר את הורדת כל אותם סוסים לאספלט. תא הנוסעים ספרטני ונראה כשייך לרכב מירוץ לכל דבר; כל מה שאינו נחוץ הוסר כך שנחסכו כמעט 180 ק^ג ממשקל המכונית, זאת למרות כלוב התהפכות מלא. צמד מושבי רקארו עם רתמות מירוץ 5 נקודות מצמידים את הנהג והנוסע למקומם. לוח השעונים מינימליסטי, המתגים המכניים מגניבים – ואת ההגה צריך פשוט לראות, אין טעם לתאר. גם ההופעה החיצונית עושה לנו את זה. כל זה, למרבה הצער, קיים רק במכונית-קונספט חד-פעמית ולא מיועד להגיע לייצור.