ברחבי העולם טרם חלפה שנה מאז החל שיווק הגרסאות החמות של מיצובישי לאנסר וסובארו אימפרזה – Evo X ו-WRX STI בהתאמה – וכבר החלו לרוץ השמועות בדבר גרסאות חזקות וחמות עוד יותר הנמצאות בקנה. הרעיון דומה, הגישה שונה: במיצובישי עובדים על מנוע חזק יותר בעוד שבסובארו האסטרטגיה תהיה ככל הנראה דיאטה חריפה כאשר על שינויים במנוע לא ידוע כרגע דבר. המיצובישי המחוזקת, שתיקרא ככל הנראה Evo X MR (מלשון Mitsubishi Racing), תיבדל מה-Evo X הנוכחית גם חיצונית, כאשר בחזית יתווספו ככל הנראה עוד פתחי כניסת אוויר, ^חצאיות^ הצד תוחלפנה בחדשות, הכנף מאחור תעוצב מחדש ותגדל וחישוקי אלומיניום חדשים בשחור יוצאו אף הם. המנוע יחוזק ויתהדר ככל הנראה ב-305 סוסים (במקום 295 כיום), שזה גם כ-10 סוסים יותר מבסובארו. קרבי המנוע יטופלו אף הם במטרה לקצר את זמני התגובה ללחיצה על הדוושה, בעיקר בתחומי הסל^ד העליונים, ולשיפור במומנט המתקבל בסל^ד נמוך. המצמד הכפול ישופר ויחוזק אף הוא. כ'קונטרה' למיצובישי MR תציע סובארו את גרסת ה-Spec C לאימפרזה WRX STI. השמועות מכיוון סובארו מדברות – כאמור – על דיאטה שתגרד כ-70 ק^ג מהמשקל וכיול מחדש של המתלים ומכלולים נוספים כך שיתאימו יותר ^לנסיעת מסלול^, כך הודלף. את הדיאטה תשיג סובארו באמצעות החלפת המצבר בקטן וקל יותר, החלפת חלק מקורות הגג והחלק האחורי בדקות יותר והעשויות אלומיניום, שמשות דקות יותר ומיכל דלק קטן יותר. חיצונית לא ידוע בשלב זה על שינויים מהותיים, למעט ספויילר שונה במקצת על הגג ופה ושם נגיעות בפלסטיקה. שתי ההשקות צפויות להתרחש במחצית השניה של השנה, וכמובן שטרם ידוע מתי יחל שיווק הגרסאות המוכנות.