אחרי שבתחילת אפריל עדכנו כי המרצדס מקלארן SLR עברה קריאת תיקון שקטה, מסתבר שמותג-העל של מרצדס אינו לבד. בסמיכות מקרית ומפתיעה, בנטלי ופרארי הודיעו על קריאת תיקון משל עצמן. ראשונה בנטלי עם קריאת תיקון למשפחת הקונטיננטל לסוגיה השונים (GT/GTC, פליינג ספור, GT ספיד) שנמכרה, כך מתברר, בכמות מפתיעה: מעל 13,000 יחידות שיוצרו בין השנים 2004-2008 נקראו לתיקון, וזאת בשל חשש להיווצרות קורוזיה סביב פילטר הדלק כתוצאה מחשיפת הרכב למלח (המשמש להמסת קרח בחורף). מיותר להדגיש את הסיכון: דליפת דלק ומשם קצרה הדרך לשריפה. פרארי מצידה הודיעה על קריאת תיקון לבעלי מכונית ה-GT שלה, ה-612 סקאלייטי, עם התיבה הרובוטית המכונה F1A. תיבה זו אמורה לאפשר לבעלי אנוש רגילים להשיג החלפות מהירות כמו של שומאכר, אולם חיישן מצמד פגום בתיבה מקשה מאוד על עבודת התיבה והופך את החלפות ההילוכים ל^קשות^, בעיקר תחת החום הנוצר בעת עבודת הרכב. שלא נדע. סה^כ מדובר ב-366 בעלי מכונית זו מהשנים 2005-2007 שיאלצו לסור לסוכנות פרארי לשם ביצוע החלפת החיישן. מה השלב הבא? קריאת תיקון למייבאך?