בסוף השבוע התקיימה טבילת-אש תחרותית מוצלחת ל-X-Bow, מכונית הספורט הקיצונית של (יצרנית האופנועים, בדרך כלל) חברת ק.ט.מ האוסטרית. שתי מכוניות שהורצו על-ידי קבוצת מירוץ גרמנית השתתפו בסיבוב הפתיחה של סדרת ה-GT4 של ה-FIA. מדובר באליפות אירופית למכוניות בעיקר מהסוג המיועד ל-Track Days (דהיינו, מתוכננות למסלול אך חוקיות לכביש), אם כי ניתן לקבוצות חופש מסויים לבנות או לשפר מכוניות בעצמן. הרעיון המענין הוא שה-FIA בוחנים כל מכונית ומבצעים בה שינויים, על מנת להביא את כל המכוניות המשתתפות לבסיס שווה פחות או יותר של ביצועים. המטרה היא להביא לעלויות נמוכות יחסית ולאפשר גם לנהגים שאינם מקצוענים או ממומנים היטב הזדמנות שווה. ההשתתפות אסורה על נהגים מקצוענים וקיים סט שלם של תקנות המגדירות את הנהגים להם כן מותר להשתתף. הסדרה החלה בשנה שעברה ומשתתפות בה מכוניות כמו אסטון-מרטין N24 (גרסה קרבית של ה-V8 ואנטג'), פורד מוסטנג FR500C, ב.מ.וו Z4 ושברולט קורבט C6. השנה נוספה קטגוריה חדשה למכוניות קטנות יותר, "ספורט לייט", אשר מזנקות יחד עם המכוניות החזקות יותר. זו הקטגוריה בה השתתפו שתי ה-X-Bow, שהיו אמנם היחידות בקטגוריה זו אך סיימו את שני המקצים תוך שהן גוברות על לא מעט ממכוניות הקטגוריה הפתוחה החזקות בהרבה. במקצה השני הצטיינו צמד ה-X-Bow במיוחד כאשר סיימו במקומות החמישי (עם הנהגת הגרמניה קתרינה פלסר על ההגה) והשישי הכלליים, מתוך 16 המכוניות שזינקו - כל האחרות מהקטגוריה הפתוחה. עבור ק.ט.מ הוותה ההשתתפות מבחן אחרון לפני תחילת הייצור של המכוניות הסדרתיות.