האחים ויסמן מגרמניה הופכים אט אט ליצרן בוטיק נחשב, מוערך ומצליח. השיטה שלהם פשוטה וחכמה, אך לא קלה לביצוע: לדבוק בקו מסוים, להשתמש בחומרים וקומפוננטים מעולים ולהקפיד על איכות ייצור והרכבה חסרת פשרות. כל זה נדרש לביצוע באדיקות ובמשך שנים... הרודסטרים והקופה (הדומים ויזואלית אך השונים בתכלית במבניהם ובמרכב) שלהם הופכים כבר לקלאסיקה ועיצובם בסגנון הרטרו הפך זה מכבר לסימן היכר מובהק. הבחירה במנועים מבית ב.מ.וו מוכיחה עצמה ודי להביט שוב בגרסת ה-V10 האימתנית בכדי להבין במה המדובר. בסוף השבוע האחרון חנכה החברה את אתר הייצור והמרכז החדש שלה בדולמן, גרמניה. המיוחד בכך הוא לאו דווקא ההשקעה הגדולה במבנה או צמיחת החברה; ה'גליק' הוא במבנה עצמו: זה עוצב – על בסיס קונסטרוקציית פלדה החשופה בחלקה לעין – כמו סמל החברה, קרי לטאה. העיצוב הארכיטקטוני המעניין הביא ללא פחות מ-30,000 מבקרים בטקס פתיחת האתר וקיבץ קרוב ל-300 בעלי ויסמנים מרחבי העולם. המבקרים צפו בהליכי הייצור, מגוון החומרים בהם משתמשים בחברה וכמובן בארסנל המכוניות שכיאה ליצרן בוטיק המתמחה בלקוחות אנינים במיוחד – אין שתיים זהות. ויסמן מצהירים (כרגע...) על מכסת ייצור של 300 מכוניות לשנה, מה שכמובן משמר את האקזוטיות של מכוניותיהם ומן הסתם מוריד מהפרק בעיות שיווק ומכירה. הביקוש עולה בהרבה על יכולת הייצור, ויתכן שהאתר החדש מרמז על הגדלת התפוקה בעתיד הקרוב.