כן, אנחנו יודעים שסדנאות שיפורים גרמניות מוציאות גולפים משופרים (וטוארגים, ו-A3-ים, ואפילו דודג' קליברים וכל דבר אחר שעולה בדעתכם) חדשות לבקרים, ואם היינו מתיחסים לכל פיפס שהן מוציאות לא היה מקום באתר הזה לשום דבר אחר. אבל מפעם לפעם, למען הנשמה, שווה להעיף מבט על המתרחש בשדות זרים. כמו למשל בשדות ABT, סדנה וותיקה המתמחה בתוצרי פולקסווגן-אודי ונחשבת מומחית בתחום. משם מגיעה היצירה המופיעה כאן, פרי פילוסופיה מעמיקה הגורסת שאין דבר כזה ^מספיק^ (ובטח אין ^יותר מדי^). כל עוד זה יותר, ורצוי הרבה יותר – הרי שזה משובח. יצירתה האחרונה של ABT מבוססת על גולף R32, ויוצאת מתוך הנחה ש-250 כוח-סוס זה כלום ו-0 ל-100 תוך 6.2 שניות זה ממש קצב צב, וכי לא יעלה על הדעת שאי אפשר יהיה לעבור את גבול ה-250 קמ^ש. נכון שמי שרוצה יותר יכול לקנות פורשה, או אודי R8, אבל בואו לא נהיה קטנוניים. לאלו שבכל זאת מתעקשים להישאר עם הגולף, הנה המתכון של ABT: מוסיפים קיט מגדש-על יחד עם מצנן ביניים מקורר-נוזל, ומעלים את ההספק ב-120 כוח-סוס – כמעט 50%. המומנט המרבי מטפס גם הוא מ-32.6 לכדי 40.8 קג^מ. התאוצה ל-100 אורכת עתה 5.0 שניות בלבד והמהירות המרבית המובטחת עומדת על 270 קמ^ש, שזה כבר מתחיל להשמע סביר. כדי שהמכונית גם תדע להתמודד עם תוספת הביצועים, נמצא כאן את הרשימה הרגילה של מתלים מוקשחים-מונמכים, חישוקי ^19 רחבים יותר, צמיגים בריאים נמוכי-חתך ובלמים משודרגים. אז עכשיו את מכירים עוד מכונית משופרת שאתם לא יכולים לקנות.