האיסוזו D-מקס הוא הטנדר הנמכר ביותר בישראל מזה מספר שנים, אבל אלו מאתנו שחושבים כי הנסיעה ברכב גדול וכבד מעניקה להם רמת בטיחות גבוהה – טועים. לא שיש בכך הרבה חדש, אבל עכשיו יש לראשונה תוצאות של מבחני ריסוק לפי הסטנדרד האירופי לא רק לניסאן נאווארה, שנכשל קשות, אלא גם ל-D-מקס – וגם כאן התוצאות אינן מחמיאות, בלשון המעטה. NCAP העניקו לטנדר של איסוזו שני כוכבים עם סימון אדום לכוכב השני – שמשמעותו שהדגם אינו זכאי אפילו לשני כוכבים מלאים. בדיקת המספרים מראה כי למעשה, בסיכום הנקודות הכולל השיג ה-D-מקס נקודה אחת פחות מהנאווארה, 17 לעומת 18 (מתוך מקסימום אפשרי של 37), אך חלוקת הנקודות בין סוגי הריסוקים הספיקה כדי להעניק לו ציון כולל גבוה יותר. בריסוק הקדמי השיג ה-D-מקס ציון כפול משל הנאווארה, אך איסוזו מן הסתם לא תתגאה בכך יתר על המידה: מדובר ב-2 נקודות בלבד מתוך 16 אפשריות... גם כאן היה הנהג חשוף לרמת סיכון גבוהה: החזק, רגל ימין וכף רגל שמאל דורגו כנמצאים בסכנת הפגיעה הגבוהה ביותר (צבע אדום), ואילו הראש ורגל שמאל של הנהג הוגדרו גם הם כעומדים בסכנת פגיעה גבוהה. כמו במקרה של הנאווארה, גם כאן המיגון בריסוק צידי היה טוב (15 נקודות אפשריות מתוך 16), למרות העדר כריות צד כלשהן. יש לציין כי הטנדר שנבדק צוייד בכרית אוויר לנהג בלבד, ללא כרית לנוסע, אך גם כך עיקר הבעיות התגלו בפגיעות אפשריות בנהג ולא בנוסע.