בדרך כלל אנחנו לא מקדישים יותר מדי תשומת לב לחדשות אינפיניטי, מאחר ומותג-היוקרה של ניסאן נמכר רק בארה''ב (אם כי הדגמים משווקים גם ביפן, כניסאן). אבל ב-2008 עומדת ניסאן להתחיל להחדיר את אינפיניטי גם לאירופה, בעקבות לקסוס שעשתה זאת ב-2006 – וזו אולי הסיבה שעל המכונית הנראית כאן מדברים לא רק באתרים אמריקניים.
על ה-G37 סיפרנו לכם לראשונה בסוף השבוע שעבר, ועכשיו פרסמה ניסאן נתונים מלאים עבורה. כפי שכבר נאמר, מדובר בגרסת הייצור של ה'קופה קונספט' מתערוכת דטרויט 2006, עם מעט מאד שינויים עיצוביים. בדגם זה עורך מנוע ה-3.7 ל' V6 הופעת בכורה: זו גרסה מוגדלת של מנוע ה-VQ המהולל ועטור-הפרסים, שהחל את חייו עוד כ-3.0 ל' (כולל, בין היתר, במקסימה שנמכרה אצלנו), ובנפח 3.5 ל' שירת ומשרת בשורה ארוכה של דגמים, מ-350Z ועד מוראנו, כלל בין היתר בטנדרים של ניסאן בפריז-דאקאר. המנוע החדש מקבל מערכת תזמון חדשה המכונה VVEL, (ר"ת: Variable Valve Event and Lift), דהיינו הרמה משתנה (אם כי רק לשסתומי היניקה), זאת בנוסף לתזמון משתנה רציף לכל השסתומים הזוכה לעוד יותר אותיות, CVCTS. יחד מאפשרות המערכות הללו למקם את הקו האדום ב-7,500 סל''ד; בנוסף לביצועים העדיפים – ה-G35 המוחלפת הסתפקה ב-293 כ''ס בגרסה הידנית החזקה – תתקבל גם צריכת-דלק משופרת, אומרת ניסאן. המנוע ישודך כבעבר לתיבה אוטומטית 5 הילוכים או ידנית 6 הילוכים, וההנעה כמובן אחורית.
השילדה החדשה של הקופה, קשיחה ב-36% מקודמתה, עם מרכז כובד נמוך יותר ומפשקי-גלגלים מורחבים; בסיס הגלגלים היה ונשאר 2.85 מ'. חידוש מעניין הוא מה שמכונה 4-Wheel Active Steer system או 4WAS, מערכת אופציונלית המתאימה את תכונות ההיגוי לתנאים שונים תוך שימוש במידע מחיישנים הפזורים ברכב. המערכת משנה את יחס-המסירה של מערכת ההיגוי, ומשנה את גיאומטריית המיתלים האחוריים (!) כדי ליצור מעין היגוי אחורי אקטיבי. החישוקים הסטנדרטיים הם ''18 (עם צמיגי 225/50) או ''19 (225/45 מלפנים, 245/40 מאחור) בהתאם לרמת הגימור הנבחרת, כאשר ברמות הספורטיביות יותר מקבלים גם בלמים מוגדלים ומשופרים. ספוילר אחורי מהווה גם הוא אופציה. בתא הנוסעים אפשר לבחור במערכת שמע מתוצרת Bose עם 11 רמקולים וגם '' audiophile-quality head unit incorporating double oversampling 24-bit 96KHz Burr Brown® Digital Analogue Converters (DAC) '', באמת. אנו מניחים שיש ביניכם כאלה שזה אומר להם משהו.