לאחר חודשים של לחשושים ושמועות הציגה פרארי את הF430- ^סקודריה^, גרסה קרבית וקלת משקל של ה-F430 המוכרת של החברה, יורשת ל-F360 ^צ'אלנג'-סטרדלה^ ומתחרה ישירה ללמבורגיני גאייארדו ^סופרלגרה^ ופורשה GT3 RS 911. משקלה של הגרסה הקרבית 1250 ק^ג, 100 ק^ג פחות מהגרסה הרגילה של ה-F430. המנוע, V8 בנפח 4.3 ל', עבר שינויים שהעלו את ההספק מ-490 כ^ס ל-510 כ^ס (בסל^ד זהה – 8500). תיבת ההילוכים היא רובוטית בסגנון F1 ושמה הצנוע והלא מקורי הוא Superfast, אם כי לא לחינם, מכיוון שהחלפות ההילוכים מתבצעות תוך 60 מילישניות מהירות במיוחד. פרארי מתגאים כי לראשונה הם שילבו בין מערכת בקרת משיכה חדשה לדיפרנציאל האלקטרוני המתוחכם ולמערכת בקרת היציבות, שנהנים מפיקוד משותף שאמור להביא למיקסום היכולות של שלושת המערכות. בצד העיצוב נמצא הבדלי בדמות צמד פסים לאורך הרכב, חומרים מרוכבים, חישוקים מוזהבים ועוד. ה- F430 Scuderiaתושק בתערוכת פרנקפורט על ידי מיכאל שומאכר בכבודו ובעצמו.