התרגלנו כבר להאמרים משופרים, באמת. הרי הרכב המגודל הזה פשוט מהווה מגנט רב עוצמה לאנשים עם טעם מוגזם במכוניות, שעבורם המושג ^יותר מדי^ פשוט לא קיים. זו גם לא הפעם הראשונה שאנו פוגשים את מעשה ידיהם של אנשי גייגר, סדנת שיפורים גדולה ויבואן של מכוניות אמריקאיות לגרמניה, אבל ההאמר האחרון שיצא מפתח הסדנא הוא פשוט כבר יותר מדי... אני לא מדבר על סכמת הצביעה, שהועתקה מפורד GT40 שניצחה בלה-מאן בשנות השישים – כבר יצא לי לפגוש אנשים שבאמת חושבים שהשילוב המזעזע הזה של תכלת וכתום הוא דבר יפה – אלא על השילוב שלה עם חישוקי כרום בוהקים בקוטר ^30 – מופרך אפילו עבור מכונית תצוגה. תוסיפו לזה קיט ^דלתות שחף^ שנראה תלוש במיוחד על המרכב המלבני של ההאמר H2 וקיבלתם את אחת המכוניות ההזויות ביותר שיצא לי לראות כבר הרבה זמן. ועם מראה כזה, כדאי שבחרטום ישב מנוע שיוכל לכסות את הצ'קים. באופן לא מפתיע שידכו, שוב, אנשי גייגר מגדש-על למנוע ששת הליטרים של ההאמר, מה שמשכנע אותו להפיק 556 כ^ס, שמצליחים לנייד את לבנת החבלה המוטורית הזו למהירות של 225 קמ^ש. נתון התאוצה דווקא מעט מאכזב ביחס להספק – 7.9 שניות לוקח להאמר הזה להגיע למאה, והוא ישאר הרחק מאחורי גרסאות השרירים של ה-ML או הקאיין, עדות למשקל הגבוה. ועם מנוע כזה, צריך גם מתלים שישלטו במאסה – גייגר הנמיכו את ההאמר בעשרה ס^מ שלמים, והוסיפו מוטות מייצבים קשוחים. כדי לוודא שהכל יעצור בזמן מערכת הבלימה כוללת דיסקים מחוררים ומאווררים בקוטר של 380 מ^מ מלפנים. מחיר? 134 אלף יורו לרכב מושלם, אבל אפשר גם להסתפק בחישוקים בלבד (עניין פעוט של 28,000 יורו, כולל צמיגי 30-315/30), אבל היינו ממליצים בחום להוסיף במקרה כזה גם את ערכת הבלמים האמורה...