הארנאז' של בנטלי זכתה לעוד זריקת-רענון. שנתיים אחרי מתיחת-פנים קודמת שהיתה בעיקר עיצובית, מקבלת עכשיו ספינת-הדגל הגדולה והיקרה עוד עדכון. גם הפעם חל רענון עיצובי קל – אבל חשובים יותר הם שינויים של ממש בצד המכני. בגרסת ה-T החזקה הועלה הספקו של מנוע ה-V8 כפול-המגדשים 6.75 ל' מ-450 ל-500 כ"ס, יחד עם עליה במומנט מ-89.3 ל-102 (!) קג"מ. שני מגדשי-טורבו קלים מבעבר תורמים לא רק לעליה בהספק אלא גם לתגובה מהירה בהרבה: הם מגיעים לשיא מהירות-הסיבוב שלהם במחצית הזמן לעומת מערכת הגדישה הקודמת, ומסייעים לתגובה חזקה וזריזה משמעותית בסל"ד נמוך. יחד עם גל-זיזים חדש ותזמון שסתומים שונה מתקבלת גם עמידה בתקני יורו 4 וצריכת דלק נמוכה יותר. גרסאות ה-R וה-RL (לימוזינה) החלשות יותר מקבלות למעשה את מנוע ה-T הקודם, עם 450 כ"ס ו-89 קג"מ (לעומת 400 כ"ס וכ-85 קג"מ בדגם היוצא). המנועים המשופר מקבל תיבת-הילוכים חדשה מתוצרת ZF עם 6 מהירויות, במקום תיבת ה-4 הילוכים הקודמת. זו מצוייידת בשני מצבים אוטומטיים, רגיל וספורט, יחד עם אפשרות לתפעול ידני סקוונסיאלי. גרסת ה-T מגיעה עכשיו ל-288 קמ"ש לעומת 270, ואילו בגרסאות ה-R/RL המהירות המרבית עולה מ-249 ל-270 קמ"ש. נתוני התאוצה לא נמסרו אך הארנאז' T הקודמת הגיעה ל-100 קמ"ש ב-5.8 שנ', כך שניתן להניח שגרסאות ה-R המעודכנות, עם הספק זהה ותיבה יעילה יותר, יעשו זאת בקצת פחות וגרסת ה-T – בעוד קצת פחות... תחומי מערכות-העזר, הנוחות והאבזור זכו לטיפול גם הם: יש מערכת ESP מתוחכמת יותר (ומתערבת פחות), חיישני לחץ אוויר בצמיגים כסטנדרד, מרכז מידע לנהג על צג TFT חדש, ועוד שינויים ושיפורים קטנים שממש לא חשוב לפרטם – זה לא שאנחנו הולכים להכנס מחר לצ'מפיון ולהזמין אחת, נכון?